- 1084 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hani Kızım Öpücük
Künyesi
Adı: Patara
Irkı: Chihuahua
Şehir: Antalya
Doğum tarihi:1998
Ölüm Tarihi :05 Haziran 2004
Rengi: Açık Tay Rengi
Cinsiyeti: Dişi
Secere: Minyatür Pincher
Patara bebişim bir chihuahua’dır. 1998’de 3 kardeş Antalya’da doğdular. Bir erkek bir dişi yavruyu biz aldık. Yavruların annesi ve üçüncüsü teyzemlerde, yavruların babası ise bizde idi.
Babasının adı da Pataraydı. Yavru Patara kızımız daha küçükken babasını kaybettik. Onun kopyası olan kızına onun adını verdik. Piticiğim o kadar akıllı bir o kadar da sevimliydi ki tarif edemem.
"Hani öpücük kızım" dediğim zaman ne kadar uzak olursa olsun uzaktan öpücük verirdi. Bir gün dışarıda ağır yaralı kedi yavrusu bulduk, köpek saldırmış felç geçirmişti.
Kedi (hiç bir isim kabul etmedi, hala bizde) düzelene kadar gece gündüz kedinin başında anne şefkatiyle yaklaşır, canı yansa elerini yüzünü yalardı, abartmıyorum kendi mamasını götürür yanına koyardı.
Pataranın benim yastığımın yanında yastığı vardı, hep onun üzerinde yatardı. Geceleri uyanır öperdim, o kadar çok öperdim ki bazen rahatsız olur eleriyle beni durdurur, sırtını döner, yatardı. Bizde 6 köpek vardı bir tanesi bacağından ameliyat oldu.
Yanımda yatardı ama Patara hanım’ın dövme girişimleri (daha doğrusu hepsi nasibini almıştır. Evimizin boksörüydü diyebilirim) sayesinde ayak ucumda yatardı.
Patara daha sonraları içine kapanır oldu. Ben işe gider gitmez odama gider yatar akşam ben gelinceye kadar çıkmazmış, sonra yemek yememeye başladı. Bir sabah işe giderken piticiğimi veterinere götüreceklerdi.
Sanki kapıdan beni çevirdi, geri döndüm bebişimi tekrar öptüm, vedalaştım çıktım. Son canlı görüşümdü, veterinerde öldü. Bunların hepsi bir hafta içinde oldu ve güzel kızım 05 Haziran 2004’te öldü.
Kısacık hayatında bize sonsuz mutluluklar verdiği için bazen rüyalarıma gelip bana tekrar öpücük verdiği ve beni unutmadığı için ona sonsuz teşekkür ediyorum.
Seni çok özledim güzel gözlü Tatlı Bebeğim; Piticiğim, inanıyorum ki sen şu an güzel Meleklerin kucağını süslüyorsun ve inanıyorum ki seni benim kadar çok seviyorlardır.
Hoşçakal bebeğim seni çok seviyorum!
Not: Sakın oradaki arkadaşlarını da dövmeye kalkma, olurmu sen cici kızsın yakışmaz sana meleğim benim...
Nevin Korkmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.