- 566 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Ah bir de yaşlı ve çirkinlerini görse Rus hayranı baylar bayanlar:) Bizim memleketin arka sokakları onlarla doluydu bir zamanlar. Güzeli çok güzel, çirkini tarif edecek kelime yok lugatımda...
Yine de can kurban Ayşelere Fatmalara...En azından utanma nedir biliyorlar hala...
Gülümsetti yazınız. Diğer çalışmalarınız gibi bu da akıcı ve ilginçti.
Saygılar.
Muharrem Nalçacı
Kadınları ise ? Yorum yapamam..Ama hepsinin aynı olduğunu sanmıyorum. Gençleri eğlenmeyi çok seviyor. Neyse..
Onları tam olarak anlatamam :)) Çünkü kırmızı noktalı komedi filmi gibi olur.. Ya da ...Ya da derinlere inersek çok acılarla karşılaşırız.ve ben ırkı, dili, dini ne olursa olsun kadınlara saygı gösterilmesi gerektiğine inananlardanım.Kabahat onları küçük bir çocuk iken farklı yetiştirenlerde.
Kainatı yaradan tüm insanlığın yardımcısı olsun.
..........
Evet evet..Türk kadınının eğitimlisi bir başkadır..Doğru söze şapka çıkartılır.
Size teşekkür ederim..
Sonsuz saygılarımla..
Muharrem Bey anlatımınız harikaydı ve yüzümde tebessümle okudum. Söylediklerinizle harfiyen haklısınız. Yıllar önce Alanya'da beş gün bir otelde kaldık. Etrafımız Ruslarla doluydu. Evet çok güzeller ama çok içiyorlar. Hatta eşim ve çocuklarımla kahvaltı ederken Rus bir turist düşmek üzereyken benim sandalyemden tutundu. Sonra ne mi oldu ben o şaşkınlıkla ayağa kalktım ve adam dizlerimin dibine düştü. Eşim, ben ve çocuklarım şaşkınlık içinde otel doktorunun hızla gelişini ve adamı alkol komasından çıkarmak için uğraşılarını izledik. Bu olay sabahın ilk saatlerinde oldu. Yani biz çay içiyoruz onlar içki. Çok ilginç. Teşekkürler güzel paylaşımınız için. Saygılarımla.
Muharrem Nalçacı
Başınızdan geçenleri okudum. Evet öyleler:))
Ruslar vodkaya alışmış. Son zamanlarda sigara ve içki içen azalmasına rağmen yine de fazla sayılır.
İçki genlerine girmiş. Ben şafakta denize girer iken onlar sahilde hala içiyorlardı. Ama bu yıl görmedim.Ya da tek tük..
Çevremdeki insanları anlatmayı seviyorum. Gerçeği anlatsam abes olacak bazen kesikler atıyorum :))
Yaşam çok kısa ve kısa yaşamda diğer insanlarla birlikte aynı yerde yaşamayı seviyorum. Buna alıştım galiba..Tek sevmediğim şey onlara yol vermeyen sürücüler...Müthiş kızıyorum.
Dünyadaki insanların kalbi tek ve birlikte yaşamayı öğrenmemiz gerek.İnsanlar acıları ya da güzellikleri paylaşabilmeli diye düşünüyorum.
Saygımla