KALBİM SENi SEÇTİ…
Ekim ayını seviyorum
Ben seni ektim yüreğime çünkü
Aralık’ta araladın yüreğimi
Ocak’ta ateşlendi yüreğim sana…
Sayfalarca yazdığım anlatmaya kelimeler yetmeyen bir cümleydin...
Kurduğum bir hayaldin içimde, bir modeldin gözlerimde...
Varlığını hiç görmediğim halde sevdiğim kişiydin ve yüzünü görmediğim bir siluettin sen bende...
Ekimde tamam hayalimdeki bu olmalı dediğim kişiydin artık sen...
Aralıkta işte yıllardır beklediğim hayal ettiğim o insan oldugunu anladım. yüzün artık tarifime uyuyordu ve aynı sehirde ulasabilecegim görebileceğim yerdeydin artık, sen bendeydin de hep ben sende olabilecek miydim acaba?
VE 2011 ocak ayında söylenen herseye rağmen ‘Seninle belki bir gün’ diyerek hayırlısını isteyeceğim........
16 Ocak 2011 11:16 sahil ((( //STNBLHZN// €.Y.)))
KALBİM SENi SEÇTİ…
Bazen sana hak vermiyor değilim haklısın seni hak etmiyorum ben… ben kendimi hak edememişken seni nasıl hak edeyim ki… sana nasıl bir gelecek sunabilirim ki……… Benim beğenilecek bir yanımda yok zaten sadece ALLAH rızası için yaptım her şeyi hiç karsılık beklemeden karsımdakilerden... bir tek kişiden karsılık bekledim sadece O’da sensin sadece o güzel gözlerinden bana ışık tutmanı bekledim… karanlığa giden yolumda bana bir ışık tutmanı istedim… geleceğe dair hayallerimde beraber yol almak istedim… seni sevmek istedim… senin nasibim olmanı istedim… seni… seni… işte öyle…
Sen Benim Yazıp da söyleyemediğim Sen Benim bitmeyen hüznüm gelmeyen şansımsın... Sen Benim “Sen Benim “ deyip de sonunu getiremediğim cümlemsin...
"Öyle bir cümle kuracağım ki sana İki kelimeden ibaret olacak Bir roman kadar uzun anlamlar içerecek belki de Ve sen okumaya başladığında Sanki hiç bitmeyecekmiş gibi Yüreğimin derinliklerine dalacaksin..."
Sana yazdım, düşünmeden, gözlerimi kapatarak... Kelimeler seni anlattıkları için mutlular artık, bakışlarım da öyle.
Bana bu yaşına kadar neden aşık olmadın diye sorma Sen neden kendini göstermene rağmen farklı gözle bakmama izin vermedin de Beni bugüne kadar yalnız bıraktın? Soruyorum sana şimdi O gece benimle bir anne şevkatiyle ilgilenirken Ben senin eşin olsam sana böyle davranır ve seni çoook mutlu etmeye çalışırdım demiyor muydu tavırların Niyetimi belli etmişken sana Sen kendini geri çekerken ben senin yerine de adım attım Ve ben senin yerine attığım adımda tökezledim sen bilmene rağmen bu işin olmayacağını Beni kendi gözümde küçük düşürdün Kendimi tanıyamadım bi an Neler yaptın bana, daha yola çıkmamışken seninle Beni farklılaştırdın Yola çıksaydık neler yapardın kimbilir? Seni tanıyamadığım için içim buruk biraz Çünkü kendinde görmediklerini gördüm sende Onları anlatmak isterdim sana Ve bunları benden duyduğunda içinden gitmeyen bir his olarak kalacak sözlerim sende oysa ben bir boş sayfaydım sen beni yazacaktın Tatmadığım duyguları yaşatacaktın Sonu hüsran bile olsa sana aşık olacak Seni çok sevecektim en güzel anıları seninle yaşayacak en zor zamanlarda yanında olduğun için şükredecektim Ve senden bir parçam olacaktı, bir kızımız adı bile hazır (...) koyacaktım 2. ismini de sen koyacaktın evet şimdi sen karar ver Bunları yasayacak mıyız Yoksa sen keşkelerle ben ise buruk bir hüzünle mi başkalarıyla yaşamaya çalısacağız. Sen söyle
(Bal Tatlısı’na)
Duymak istiyorum söyleyeceklerini Görmek istiyorum gözlerindeki bana bakışındaki ışıltıyı Seni seviyorum’u cümlelerde değil O güzel yüzüne bakarak söylemek istiyorum Bir tebessümüne milyonlarca seni seviyorum feda etmek istiyorum Seni seviyorum...
O güneş gözlerini bıraktım o gecenin terasında Bir göz mesafesi kadar uzakken yıldızlara Bir anda kaydı geçti ve ben bir dilek bile tutamadım...
İstiklal caddesi’nde binlerce insanın içinde yürürken Baktığım yüzlerde seni görmeyi umdum ama yoktun "Tek bir ’kadın’olmalıydın.. Diğer kadınların tümünü ’erkek’ zannettirecek.." İmkansız mı, nerdeee sözlerini duyar gibiyim olmaz mı? O zaman öyle biri olmalıyım ki öylesine farklı Ya da öyle sıradan görünmeliyim, bir tek o sıradan biri olmadığımı görüp ... demeli Ve beni hayata ... diye tanıtmalı..........
//STNBLHZN//
(NİSAN 2011)
Yaz gelince aşklar başlar diyorlar ya benim her yaz kış aşkım sensin değişmiyor ki değişmeyecek de...
"Artık sen susacaksın yüreğim konusacak Yüreğin dinleyecek..."
sen sus!
Yüreğin konuşsun...
Sen sus!
Kalbin yansın...
Sen sus!
Gözyaşın aksın...
Sen sus!
Tebessüm eksilmesin yüzünden...
Biz sus/alım!
Gözlerim/iz/deki ışıltı konuşsun...
Yüreğim/iz sussun!
Susuşlarına rağmen konuşmak istersen de…
...HADİ ARTIK...
//STNBLHZN//