- 1148 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BANA İYİLİK EDENE BİR SEFER TEŞEKKÜR EDERİM KÖTÜLÜK EDENE İKİ SEFER TEŞEKKÜR EDERİM
İnsan için hayatta borçlu kalmakmi daha iyi alacakli olmakmi iyi.Birilerine teşekkür etmek zorunda isen bilki o insan senden alacakli.iyiliğin karşiliği bir teşekkürle ödenirmi ?? ama karşi taraf helalliğini verirse o zaman kurtulursun borcluluktan.Bu demekdirki insana yapilan iyilik helalliktan geçer edip etmemek ise karşindaki insanin insiyatifine kalmiştir bu durumda sen ona borclusun o ise alacakli !!!
insan genelde dayanamaz ama oysaki bazi şerlerin karşiliğinda sonu ise hayirdir bazi hayirlarin karşiliğinda ise sonu şerdir.
kötülük gören bir insan her zaman karşi taraftan alacaklidir.bu dünyada sabretmeyi becere bilsek eğer 3 günlük dünyada göz açip kapayana dek hayat bitiyor belki bir ömür uzun gelebilir ama oysaki cok kisa oldugunuda anliyoruz.
Şuan bu yaziyi okuyan bir düşünsün bu yaşa kadar nasil geldiğini ve neler yaşadigini düşünmek ve sözün sonunda ise nasil geçmiş bunca yil demekten kendini alamaz.
Madem öyleyse nasil geçiyorsa ömür anlayamiyorsak sabretmeyi bilirsek bize yapilan yalnişlardan her zaman alacakli oluruz.Alacağimizin karşılığını ancak biz hakkimizdan ferakat edersek eğer helallik verirsek hak ortadan kalkar insiyatif sendedir iyilik edende ferakat karşidadir. kötülük edende ferakat ise sendedir.bir üzüm tanesine yillarca kölelik yapan alimler var helalliği almak için
Bu yüzdendirki ben borçlu kalmaktan ise alacaklı olmayı her zaman yeğlerim
Bu dünyada hak alinmaz cünkü onu düşünse insan bu dünyada kimsenin hakkini üzerine geçirmez .Helaliğini alirsa insan olarak kendi üzerine düşen görevini yapmiş demekdir.
bilerek veya bilmeyerek hayatta insanlarin hakki insana her zaman geçer onun içindirki bilerek veya bilmeyerek yapmiş olduğumuz günahlarimizdan bizleri affet yarapbim diye dua ederiz.Şunuda unutmamak lazimki kulun hakkkini ancak hakki geçen kul affeder.
KUL HAKKIYLA KARŞIMA GELME.
Bundan yola çikarsak şimdi 2 sefer teşekkürü kim hak ediyor.Ben kuldan alacakli olmayi yeğlerim verecekli olmayi istemem.
Her zaman insana yapilan iyiliğin ve kötülüğün karşılıgı hep olmuştur.
Ömür boyu alacakli olmak dilleğiyle borclu olmamak temennisiyle sefaniz olsun tskrlr.
BANA İYİLİK EDENE BİR SEFER TEŞEKKÜR EDERİM
KÖTÜLÜK EDENE İKİ SEFER TEŞEKKÜR EDERİM