- 5758 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Doğum Günün Kutlu Olsun...
Bence bugün herkes erkenden uyanmalı,en güzel kıyafetlerini giymeli özelliklede senin geçeceğin yollarda işi olanlar,gezecek ya da orada bulunması gerekenler.Sonra herkesin elinde senin için bir hediyesi olması lazım.İllada öyle büyük şeyler değil; dalından yeni koparılmış bir çiçek olabilir veya senin için yapılmış bir resim,hiç olmadı üç beş kişi toplanıp en sevdiğin şarkıyı hepbir ağızdan söyleye bilirler...Herkes bir şey yapabilir,yapmalıda.Eee kolay değil, bugün senin doğum günün!Ve senden bir tane daha yok.
Unutmamalı,bügünü kimse unutmamalı,unuttum deyipte öyle basit bahanelere sığınmamalı ya hatırlamalı ya da bir kilometre bile yakınında olmamalı.Bilmiyorsa daha da bir ayıp o hiç konuşmamalı.Sonuçta herkesin hiç yoksa gelip doğum günün kutlu olsun demesi lazım. Bugün seni sevenin en özel günü olması lazım.
Seni sevenin;senin olmadığını bir kez düşünüp, yüreğinin taa en derininden gelerek haykırması lazım;iyi ki doğdun diye.İyi ki varsın diye, hiç bitme ,bitimsiz ol diye.
Yanında olamayanlar bile eminim ki çok büyük keder içinde olacaktır ama yine de tüm hüzünlerini bir kenara bırakarak kutlamalı doğduğun günü,hiç yoksa bir dilim pastayı kesmeli seni düşünüp.
Şairler yeniden şiir yazmalı bugün.Mesela birisi çıkıp Atilla İlhan bu dizeleri ona yazmıştı demeli;
“Ben sana mecburum bilemezsin.
Adını mıh gibi aklımda tutuyorum.
Büyüdükçe büyüyor gözlerin.
Ben sana mecburum bilemezsin
İçimi seninle ısıtıyorum.”
Ya da yeni besteler yapılmalı senin için,ressamlar en güzel resimlerini yapmalı.Yazarlar senin için,yalnız seni anlatan bir kitap yazmalı.Gazeteler ilk sayfadan duyurmalı doğduğun günü.
Bugün senin doğum günün daha ötesi de yok...
Doğum günün kutlu olsun.Yaşayacağın en büyük mutluluk doğduğun gün ailene yaşattığın kadar olsunun en az.
Doğum günün kutlu olsun.Mutlu ol tüm sevdiklerinle kutladığın kadar anlamlı olsun,herkes orada olsun.
Doğum günün kutlu olsun.Üflediğinde mumları; tüm dileklerin kabul olsun.
Doğum günün kutlu olsun.Bu yeni yaşın tüm istediklerini,hayal ettiğin herşeyi sersin ayaklarına olumsuz diye birşey olmasın bu yıl...
İyi ki Doğdun...