- 629 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sadece rüyamdakine
Yarana merhem değilim biliyorum ama belki bir umut diyerek adadım gönlümü sana. Belki onu unutur da beni seversin diye. Belki ona duyduğun aşkın seli benim de kapıma gelir gönlüme dolar adını ben koyarsın diye bekledim. Beklerdim de hem. Yıllar mı istediğin? Ömrüm senin olsun. Beklerim. Sevgi emekti beklemekti sadakatti. Aşk? Arzular yalan mı? Kendi sussa da hiç mi konuşmaz gözlerinin sözsüz dili? Aşk eski türk filmlerine mi hapolmuş gerçekten. Kadir inanırla Türkan şoray mıymış tek gerçek aşık? Ben mi yanıldım yani sevdim diye? Bana deli saçması derlerken haklılar mıydı? Hayır hayır sana duyduğum bu şey asla ne yalan ne de bir saçmalık. Hem neden deli diyorlar bana seni sevdiğim için sevgilim? Neden seni bu kadar imkansız görüyorlar? Seni hayallerimde yanımda gibi yaşarken neden uzaklığının soğuk koynuna itiyorlar hayallerimi? Seni seviyorum diye deliye çıktı adım mahallede iyi mi? Seni seviyorum diye uykulardan kalkmaz oldum haftalarca. Nasıl bir aşksa bizimkisi gülüyorum bazen. Millet bahçelerde parklarda buluşur gizli gizli ben rüyalarıma çağırıyorum seni açık seçik gecelerime davet ediyorum. onların her an yakalanma korkusunun kokusu buram buram sinmiş aşkı da ne ki bizim yanımızda. Hayaline de olsa ben dokunuyorum korkmadan ellerine yüzüne tenine. Hatta sen de beni seviyorsun sevgili hatırlasana o rüyada. Bazen çocuklarımız oluyor. Sen sorumlu baba ben çekip çeviren anne. Bakma gözlerime öyle boş boş.. yaralama beni. Hani sende beni seviyordun ya sevgili?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.