Güvenmek
Güvenmek....
Güvenmek bütün varlıklara özgü birşeydir...Varlıklar arasında en çok biz insanlar birbirimize qüvenmeye çalışırız...Çalıştıkça belki arkadaş kazanır, belkide umutlarımızı kaybederiz...Kaybettikçe kendi yalnızlıqımızda kayboluruz..
İçimizdeki asıl duygu qüvendir...Sevgi ve saygı vs. duygular ondan sonra qelişir
Güven saygı ...ve sevginin en çokta ikili ilişkilerin temelidir...Birini sevdiğiniz iiçin ona güvenirsiniz veya düşüncelerine saygı duyduqunuz için.... Güvenerek sırrınızı paylaşırsınız bir insana tüm yüreğinizle....Yüreğinizden akan cümleler dilinize vurur bir anda....Anlatırsınız ; dinler karşınızdaki insan ve güveninizi boşa çıkarmaz aranızda başka bir ilişki başlar.. birbirinize "Sırdaş" dersiniz... bu böyle qelip qider....Peki ya qüveninizi boşa çıkarırsa? İşte o zaman Güveniniz kırılır sevseniz bile ....Aranızdaki ilişki de ŞiddetLi bir deprem olur... Enkaz altında kalırsınız..Ne güvenir ne de birşey anlatırsınız...
En çok aile bireylerine qüvenir onlara anlatmayı isteriz..Ama o kadar çok çekiniriz ki onlardan kendimizi bir anda dışa dönük buluruz...Bazıları ne kadar kırılsada hayatta Umutla birine güvenmeyi diler... En çokta hatayı orada yapar..
.Hayatınız boyunca qüveneceğiniz kişi yanınızda olması ve umudunuzun hep olması dileğiyle
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.