- 1713 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLÜMÜNE SEVMEK
Bir şiiri yazmak için kaç yaprak yırtabilir ki şair. Acaba yaprakları yırttıran şiir mi yoksa şairin yazmak istediği şey mi? Ay ışığında kokunu taşıyan şiirler yazmaya çalışırken koskaca bir defterden geriye iki yaprak kaldığını hatırlıyorum.Çünkü sen bir kağıt parçasına yazılabilecek en zor şiirsin.Seni yazarken aramızdaki mesafeler yok olup gidiyordu.Yanımda oturmuş beni dinliyormuşsun gibi oluyor; seni yazarken şiirlerimde.
En zorlandığım şey nedir bilir misin? O kömürden gözlerinin bana baktığı anı yazmak.Öyle sıcak bir bakış ki yazacak bir kelime dahi bulamıyorum. Kaç yaprak yırttırabilir ki şaire o öldüren gözler. Sen yazmakla bitmezsin.Hangi defter dayanır ki sana.Seni yazabilsem kütüphaneler senden geçilmez.Belki okurken tanımazsın kendini. Belki de sevgiline bile söylersin ’keşke biri beni de öyle sevseydi’diye.Sevgilinin darılıp küseceğini bilsen de söylerdin bunu. Ama bilmezsin ki o kitapların senin için yazıldığını ve sadece senden oluştuğunu.Sana baktığım gözlerle kendine bakabilsen inan tanımazsın kendini.Çünkü ben sana bir ayrı bakıyorum.Sen bende çok şey ifade ediyorsun.Yeryüzünün daha önce şahit olmadığı bir aşk.Ne Mecnun ne Tahir ne de Şirin sevmedi;benim seni sevdiğim gibi. Çünkü sen yaşayan tek sevdiğimsin.Çünkü bütün acılar sadece seni düşününce geçiyordu.Doktorun reçetesinde bile ilacım ’SEN’ yazarken neden başkaları için atsın ki bu kalb.Benim için değil başkaları için yaşadığını bilsem de asla vazgeçmem senden.
Sen yazmakla bitmezsin. O kadar uzun bir şiirsin ki.Tıpkı saçların gibi.Sana nasıl baktığımı görebilsen belki de sormazsın bir daha gözaltı morluklarımın nedenini? Dur ben söyliyeyim nedenini.Sana bakarken yüreğim yanıyor. Gözlerim ise o esnada su damlacıkları döküyordu.Neden biliyor musun? Olur da söner bu yangın diye. Yangını söndüremeden kuruyup gitti gözlerim.Artık ben bir körüm.Çünkü sahip olamayacağım şeylerden başka şeyler göremiyorum. En çok ta seni ve mutluluğu. Hiçbir zaman darılmadı bu yürek sana.Hep seni sevecek; sana ulaşamayacağını bilse de. Çünkü uzaktan bir ayrı seviyorum seni. Çünkü sen uzaktan bir ayrı güzelsin. Seni yakından sevip kaybedeceğime bir ömür uzaktan seveceğim.
zazakral12
30.06.2011
12.36
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.