- 1707 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
KISKANÇLIK DOZU
Eşler veya sevgililer arasında kıskançlık dozu ne kadar olmalıdır?
Bu konu her zaman beni düşündürmüştür.Çağdaş aydınlık düşünceli bir kadın olarak fazla olmasada dozunda bir kıskançlığa sahip olduğumu düşünüyorum ki bencede olması gerekir.12 gün sonra evlenecek oğlumun gelinimi aşırı şekilde kıskanması ve onun gibi bir çok kişinin eşini sevgilisini aşırı kıskanması gerçekten çok hoş bir durum değil.Giydiği elbiseden makyajına ve gittiği yerlere kadar,çalıştığı işyerinden eve dmnünceye kadar sürekli merak edip kıskanması oğlumun büyük sevgisinin göstergesi olsada hep onu ikaz ediyorum bu kadar sıkma kızı diye.
Eşini sevgilini sürekli soru yağmuruna tutup bunaltması hoş olmadığı gibi tam aksi hiç kıskanmayıp hiçbir şeyine karışmayıp sen herşeyi bilirsin zaten deyip umursamaz,ilgisiz bir tavır sergilemekte çok yanlış olmalı.
Çevremizde çiftlerin hafif bir kıskançlıkla çoğunun ilişkilerini gayet dozunda götürdüklerini görüyoruz.Olması gerekende bu.Ama bazılarıda eşi veya sevgilisi nereye gitmiş ne giymiş neler yapıyor kimlerle görüşüyor alakasız bir tavırla ne yazık ki karşısındakini ilgisizliği ve boşvermişliğiyle saldım çayıra mevlam kayıra hesabı bırakmış vaziyette.Böylemi olmalı seven insan böyle mi yapmalı.
Uzmanların dediklerini kitaplardan, televizyonlardan,internetten okuyoruz dinliyoruz.Dediklerine göre dozunda kıskançlık mutlaka olmalıymış.İnsanlar sevildiğini,umursandığını,kıymet verildiğini hissetmeliymişler.Yani mutlaka biraz kıskançılık olması normalmiş,olmaması anormalmiş,ilişki yeniden gözden geçirilmeliymiş.
Bana görede kıskançlık dozunda olursa mutlu eder ve olmalı.Sevildiğini,düşünüldüğünü hissetmeli insan.Yoksa herkes bütün gün işinde gücünde çalışıp gelip yemek yiyip uyumalımı ?sormalı canlar birbirine nerdeydin, neler yaptın diye.Saçlarının boyasını farketmeyen bir erkeğe bir kadın kırılmaz mı?Alakalı olmalı ,dozunda kıskanmalı,ilgilenmeli.
SEVEN İNSAN KISKANIR.Bu çok normal bir davranıştır.Aşırı olmadıktan sonra mutluluk bile verir.Tüm seven ve sevilenlere mutluluk huzur dolu ve umursandığını hissedecek şekilde duygularla dopdolu güzel günler dilerim.
NURTEN CAN
YORUMLAR
aslında
tarifi ve dozu dengelemiş yazıyı....
ancak benim tek bildiğim, öğrendiğim hayattan ciddi bir hastalık kıskançlık..çözüm insanın önce kendine güvenmesi....bir güvensizlik hastalığı..ama önce kendine....
...
saygımla....
NURTEN CAN
ÇOK GÜZEL BİR YAZI VE ÇOK GÜZEL DÜŞÜNCELER
EVET AŞIRI KISKANÇLIK HİÇ HOŞ DEĞİL
kıskanmamakta öyle ne demiş büyüklerimiz hayvanlar bile eşini kıskanır diye
saygı sevgi çerçevesimnde olmalı kıskançlık
harikasın
rabbim çocuklarımıza mutlu yuva ve kıymet bilecek eşler nasip etsin
saygım sevgimlesin