- 841 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk kaç kişiliktir?
Aşk kaç kişiliktir?Kaç kişi gerçekten sevebilir?Aşkta kaç kişinin emği geçer?
Aşk ya ki ya da tek kişiliktir.Bu tür aşklar ikiye ayrılır;acıtan ve acıtmayan aşk....
Acıtan aşk tek kişiliktir veya üç kişiliktir.Evet tek kişilik acıtır çünkü bu tür aşklarda sadece seven tek kişidir.Bu yüzdende aşkı yaşayan hep acı çeker. Karşıdaki sevmediği için zordur bu aşk.Karşıdakinin her adımını yanlış anlar sanki bize karşı bir şeyler hissediyormuş gibi düşünürüz ve beklentilerimizin karşılığını alamadığımızda da biz acı çekeriz.Aslında karşımızdaki ne bize karşı bir şey hissediyordur ne de bize karşı arklı hareketler yapıyordur..Hiçbir şey bizim beklediğimiz gibi değildir.ve aslında bizim canımızı acıtanda budur..İşte bu yüzden tek kişilik aşklar acıtır.
Peki ya neden üç kişilik aşk acıtır?
Evet üç kişilik aşkta acıtır çünkü üç kişilik aşkta asıl aşkı yaşıyan o iki kişi diğer karşılıksız seven tek kişi yüzünden mutlu olamaz.O karşılıksız sevende mutlu değildir aşkı yaşayanlarda. Çünkü o aşkı yaşayanlar aşkı buldukları ve aşık olabildileri için zaten iyi kişiliktedirler.. İyi insanlar bir ekmeği başkası bakarken yiyemezler,paylaşmak isterler ama ekmek zaten kendine zor yetmektedir.. Bu yüzden vicdana yenik düşerek ekmeği karşıda aç olan insana verirler.İşte aşkta böledir.Tek bir ekmektir aşk ya kendin yiyeceksin ya da aç olan diğer kişiye vereceksin.
Ve iki kişilik aşk..
Bu aşkta ekmeği sadece sen yiceksin başkasına vermek zorunda değilsin.İstediğin gibi hareket edersin.Aşkını kimseyle paylaşmak zorunda değilsin ve paylaşmak istemezsinde zaten.Birlikte beraber mutlu mesut yaşarsın..