- 753 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM KALBİM TEMİZ..
Benim kalbim temiz"Diyor arkadaşım..Kimsenin varında yoğunda namusunda gözüm yoktur.Benim ibadet etmeme gerek yoktur..Hata ara sıra sarhoş olmayacak kadar içkide içsem olur..Şimdi kimin Cennete kimin cehenneme gideceğini bilmek benim haddim değildir.Onu ancak Allah(c.c.)bilir.Ancak Bankadan kredi çektiniz,bunuda ödemek için belirli bir süre verildi.Bankaya olan kredi borcunuzu ödemiyorsunuz ve Banka müdürüne diyorsunuzki"MÜDÜR BEY BEN İYİ NİYETLİYİM VE KALBİM TEMİZ BORCUMU ÖDEYECEĞİM"Alacağınız cevap aşağı yukarı şudur.Beyfendi-Hanfendi biz iyi niyet yada temiz kalp almıyoruz.Kredinizi bizden para olarak aldınız ve para olarak ödeyiniz.Sizin kalbinizin temizliği kredi borcunuzu ödemenizle doğru orantılıdır.
Allahın bize verdiği ömürde bir kredidir ve bir zaman dilimi ile sınırlıdır.Sadece süreyi yaratan bilmektedir,bizimse ona bunun karşılığı borcumuz vardır.Bu borcumuzunda neler olduğunu kurarnı kerim yazmaktadır.İster borcunu ödersin istersen ödemezsin,senin bileceğin şeydir.Sonucunda hesabı bana yani bu dünyada bir kula verecek değilsin/iz..Bilmem huzur alemde "RABBİM BENİM KALBİM TEMİZDİ"Dememiz yetecek mi?Unutmayalımki yaradan bize ŞAH damarımızdan daha yakındır.Allaha emanet olun..Bu dünyada borçlarımızı ödyen kullardan olmamız dileği ile..
Cengiz YANIK
05.TEM.2011 İSTANBUL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.