- 1563 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
sirilerimden alinti
ben yeni üyeyim alti sitede daha siirlerim var .bir siire yorum yazdim oda semra özne - Semra oo - nickli bayan siirtutkusundan tanidigim birisi siirlerimi begendigini ve alabilirmiyim begendiklerimi dedi bende aliniz tabiki dedim arkadasimiz burada sayfasinda yayninlamis siirlerimi benden habersiz silmesini rica ettim cok utandi özür diledi yapmamasi gereken bir seydi ...
bu yazdigim siirlerin benim oldugugunu kendiside söyledi, pamukkalenin siirler diye konu kapandi kendisinin site üyeligide iptal oldu . saygilar...
dileyenler asagidaki siteden bakabilrler...
siirlerim basliklari
----------------------------
ol deseydin olmazmiydim
ask bana yaramaz
dünyami yiktin benim
biraktin beni yalniz
bak ben pes ettim
gömdüm ben seni
aski ask gibi yasayalim
neden
anam
bir kadersiz asigim
sormayin
deli etme beni
senden baska zalim yoktur
ben sensizligi hak etmedimki
-----------------------------------------
bu siirler bana aittir -siirtutkusu.com da yayninlanmaktadir ismail civelek adiyla arkadasimizin silmesini rica ediyorum derhal ...
ismail civelek
berlin -wedding
pamukkale
YORUMLAR
İsmail Civelek
İnsanlar başkalarının duygularını , fikirlerini , sözcüklerini çalmamalı. Çünkü o şiir yazılırken nice şeylerden sonra yazılmış , nice ruh haliyle kaleme dökülmüştür.Şiirler de kutsaldır. Konu için teşekkürler üstadım. Ben bu siteye çok beğendiğim bir üyenin şiirini yayınlamak istediğim için üye oldum ve o kişiden de izin istedim . İyi ki üye olmuşum diyorum . Teşekkürler üstadım konu için.