dünya2
O an David, ellerinde titreme ve vücudunda da denge kaybı yaşamaya başladı. Neredeyse; taş zemine, yüzü koyun düşecekti. Ani bir hareketle, yanında duran sandalyeyi sıkıca kavradı. Zoraki gülümsemesine eşlik eden sözcükleri yuvarlıyor ve anlamsız birkaç el,kol hareketlerinde bulunuyordu.Onun bu halini, ilk farkeden Tina oldu.
Tina;Neome’ nin grubundan, çok az konuşan,asık suratlı ve inatçı bir kişiliğe sahipti. David’in boyundan, 5cm daha uzundu. Ayrıca; zayıf bir bayan olmasının yanında,siyah ve kıvırcık saçları ile hayranlık uyandıran gözlere sahipti.
David;kır saçları ve göbeğinin dışında kendisini yakışıklı bulurdu. Geçen pazar Tina ile "evren bilincinin insanların genine kodlanıp kodlanmadığı" üzerine tartışmışlardı ve Tina herzaman ki gibi inatçı tavrını sürdürmüş, kendinden emin bir eda ile düşüncelerini savunmuştu. David onu şaşkınlıkla izlemekten kendi düşüncesini savunamamıştı.
David; gözlerini kapatırken, Tina’ nın nefesini kulaklarında hissetti.Sesler yoğunluğunu kaybediyor,bir ateş topu gibi yakıcı ve şiddetli çarpmalar ile kulak zarının yırtıldığını hissediyordu. Çember gittikçe büyümeye başlarken,herkes bir kaçışma içerisinde idi.
YORUMLAR
Öyküsü güzel olacak. Sana tavsiyem biraz daha uzat bölümleri. Anlatımda ufak aksaklıklar var. Ama bunlar düzeltilebileceğin şeyler. Konu ilgi çekici. Kurgulaman da güzel görünüyor. Bütün bunları doğru bir anlatımla pekiştirirsen çok daha mükemmel olacak "Dünya" sevgili Uçuk.
Diğer bölümleri de ilgiyle ve merakla takip edeceğim inşallah.
Kutluyorum.
Sevgiler.
UÇUK
saygılarımla, sevgilerimle..