- 728 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DEVRİM DİYEREK KENDİMİ DEVİRDİM
DEVRİM DİYEREK KENDİMİ DEVİRDİM
Aklım erdikten sonra solcu oldum yani devrimci.
Şimdi solcuyum dediğim zaman bazı çevrelerde zehirlenenler solculuğu bir ön yargıya kapılarak bir öcü gibi görüp ürkerek kaçıyorlar akşama kadar a.b.d ye küfür eder a.b.d sağcımı solcum zengin sağcımı solcumu diye bu soruyu kendine hiçbir zaman sormamıştır.
Ben şimdi solculuk yerine emekten yanayım kelimesini doğru buluyorum belki ön yargısını kırarım.
Ben şimdi birileri gibi çektiklerimi anlatmak istemiyorum anlatırsam ben bu acıları çekemem dayanamam deyip yine ürkerler!
İşkence ve acı çeken birçok insan yazdı yazdıklarını kitap şekline getirdiler doğru mu yaptılar bilmiyorum yanlış yapıldığı yanlış yapıldığının kanaatindeyim.
Ancak şunu söyleyebilirim ben solcuyum diyenlerle hep haşir neşir oldum her kime ne işim düştüyse yerine getirmediler olmayacak işler de değildi kendilerine mattı ve manevi olarak gücüm ölçüsünde bir nefer gibi sorunlarına koştum sendikasından derneğinden partisine kadar!
Başka bir düşünceyi sevmiş olsaydım bu yaşadıklarımın hiç birini yaşamazdım ve farklı yerlerden olacağımdan hiçbir kuşkum yok tabi kul hakkı yiyerek!
Hep devrim adına mücadele ettim adım attım onun özlemiyle yaşadım kimse kimsenin malından canından gözü olmayan kardeşçe özgür bir toplum işsiz evsiz aç kalmayan yeni bir dünya için çaba harcadım.
Ömrüm geçti ama devrim olmadı kendimi devirdim ama yinede devrimciyim emekten yanayım pişman değilim yeniden dünyaya gelsem yine devrimci olmayı tercih ederim ama ben solcuyum deyip elini taşın altına koymayan ve mangalda kül bırakmayanlarla asla beraber olmam bunlara insan diyenleri de kınıyorum…
Aşur ŞAHİN /04.07.2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.