YENİ ÇAĞA DOĞRU YOLCULUK BAŞLADI…
Maya Kehanetleri’ne göre 22 Aralık 2012 tarihi dünya için çok önemli. Çünkü bu dönemde içinde yaşadığımız çağ sona ererek yeni bir çağ başlayacak. Büyük bir tufanla gelecek olan bu yeni çağın ipuçlarını ise bilim adamlarına göre iklimsel değişimlerle ve doğada oluşan afetler sayesinde şimdiden gözlemleyebiliyoruz. Dünyanın en az dört kez kutupsal kayma (kuzey ve güney kutbu) yaşadığı bilimsel verilerle kanıtlandı. Şu anda dünyanın manyetik alanında muazzam bir değişim var. Bunun sebebi ise güneşte meydana gelen değişimler. İlginç olan Mayalar bunu biliyordu. Konunun bir diğer yanı da Mayaların bununla da yetinmeyip, gelecekte tüm insanlığı etkileyecek trajediyi bizlere şifreli bir şekilde duyurmuş olmalarıdır. Bu şifreye göre dünya için 2012 yılı çok önemli.
Günümüz bilimsel bulguları Mayaların bu bilgisiyle tam anlamıyla örtüşmüş durumdadır.
İnsanoğlu dört kez geriledi ve artık değişim zamanı. Mayalara göre; 2012 yılı insanlığın yükselişinin başlangıcı olacak. Her bir büyük fiziksel değişimlerle birlikte insanlık ruhsal değişimde yaşıyor. Şu ana kadar insanlar aşağıya inişi yaşadı. Birincisinde biraz daha kabalaştı, ikincisinde biraz daha, üçüncüsünde biraz daha... Dördüncünün sonunda tam anlamıyla bir dip yaptı. Bu yüzden 2012’yi
Mayalar insanlığın yeniden yukarı çıkışın yaşanacağı bir çağ olarak tanımlıyor. Hatta çeşitli dinler bundan Altın Çağ, vaat edilen cennet veya Nirvan’a gibi bahseder.
Peki bu Yeni Çağın başlangıcını bize şifrelerle haber veren Mayalar kim?
Her şeyden önce Mayalar çok üstün seviyeli dinsel bilgilerle geldiler.
Tek tanrı inancındaki eski "Mu Güneş Dini" ne bağlı bir topluluktular. Bu esrarengiz insanlar, Avustralya Yerlileri gibi rüyayı, geçmiş, gelecek ve şimdiki zaman hakkında yorum ve kehanetler yapabilmek için kullanmışlar, gezegenleri ve yıldızları da modern araçlar olmamasına rağmen tuhaf bir biçimde doğru olarak takip edebilmişlerdir.
Mayalar, kendi dinlerine çok sıkı bağlı olan bir toplumdu.
Yani bizim hayal ettiğimiz felaket senaryolarını Mayalar altüst etmiş durumda ...Bir kaç yıldır oluşan felaketler aslında bir çağın bitişini yeni yaşamın başlangıcını simgeliyor…
Mayalara göre insanlığın yükselişi olarak gördüğü yeni çağ aslında doğanın kendini altın çağa hazırlaması ve ruhsal uyanış…
Artık dünya kendini yeniliyor….Yenilerken de verdiklerini değiştiriyor…
Aslında biz kıyameti dünyanın yerle bir oluşu olarak tanımlıyoruz… Kıyamet ruhsal bir değişim,tufan ise fiziksel bir değişim demektir. Kıyamet hem tasavvufi hem de ezoterik (gizli öğreticilik) anlamda ayağa kalmak ve uyanmak demektir. Bu uyanıştan kastedilen ruhsal aydınlanmadır.
Uzun süredir insanoğlunun her yönden çöküşü ve doğanın bizleri hayrette düşüren değişikliği,afetleri yeni çağa doğru hızla ilerlediğimizi ifade ediyor.
Bunun içinde doğa ve insanlık arınmaya doğru hızla ilerliyor…Artık bizler yeni çağın oluşumuna teslim olmuş durumdayız,istesek de istemesek de kontrolün sizde olduğunu sandığınız yaşamınız sizi yeni bir çağın başlangıcına doğru yönlendiriyor…
Dilek AKINCILAR
YORUMLAR
Ziyadesiyle doyurucu bir yazıydı. Konu ilgi çekici ve araştırmadan süzülerek sofaramıza sunulmuş, bunun için bir okuyucu olarak ayrıca teşekkür ederim. Nitelikli ve dünyaya farklı pencereden bakmamızı sağlayan bu tarz yazılara hep ilgi duymuşumdur. Tebrik ederim...