- 1185 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GECEDEN GÜNAYDIN
Ummadığı bir hediye almış çocuk yüreğiyle uyansak bir sabah. Gecenin karanlığının, yıldızlarla süslü o en aydınlık olduğu anda.Yüzünüze ilk dokunan ferah bir gökyüzü olsa. Dinlesek yeni uyanmış çalı bülbülünü bilinmez notalı son bestesini, ezandan az önce.
Sanki ötelere erişmek mümkün gibi göz nuru ile baksak ufka. benzeri hiç olmayacak,sadece bu sabaha has , bir tablo az önce başlanmıştır tuale dökülmeye çoktan. Bekliyordur sadece güneşi ve yıldızların göçmesini. Bekletmez hiç gelir bütün ihşamıyla.
Gözlerin şenliği sürerken, koklamalı. Bin bir ıtırı tek tek ayırıp en güzelini eliyle saçınıza bırakan rüzgarın getirdiklerini. Limon,kekik, çimen,yağmur belki de deniz. Artık kısmetinize ne düşerse.
Toprağa dokunmalı önce. Üstünde çiğ taneli bir çiçeği sonra da. İpek hissedeceksiniz parmak uçlarınızda incecik. Bülbüllerin sevdasıyla yüreğini ucuna asıp ta renk verdiği kan rengi gülün dikenine de dokunmalı. Acısını paylaşmak için aşkın.
Günaydını geceden diliyorum ben size bu akşam. Kimbilir belki erken kalkarsınız yarın sabah. Yaradanın bahşettiği her duyu için şükrederek. Alnınızda Onun bütün şevkatiyle kondurduğu öpücükle.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.