- 529 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Biliyorum okurlarınızın bir kısmı yine bana çok kızacak ve bir kısmı da aman ne iyi yazmış diyecek sizi eleştirdiğim için. Ama bilmedikleri bir şey var; ben sizin edebiyat konusunda samimi ciddiyetinizi biliyorum ve siz de sırf bu yüzden sizi zevkle okuduğumu biliyorsunuz.
İlk paragrafta, Hayatı yüzeysel olarak biliyorlardı; teoride olarak çok bilgileri vardı, ama yaşamayı pratik etme konusunda pek de tecrübeleri olduğu söylenemezdi.
Hayatla ilgili teoride çok bilgileri vardı ama yaşamı pratik etme konusunda tecrübeli oldukları söylenemezdi.
Slikonlu hayaller ile hayatın gerçek manasından giderek uzaklaşan maymuncuk ruhlu silüetler aynı adımları atarken,
Seviyorum sanatınızda kurduğunuz size özgü benzetmeleri aslında. Bugün şu tamlamayı çözemedim, maymuncuk ruhlu silüetler. her kapıyı açan görüntüler anlamı çıkartırken silikonlu hayaller benzetmesindeki aslını yitirmişliğin devamını getirmiyor akla.
Dostum iyi yazıyorsun ama hala yazdıklarını kendine okumuyorsun, yanılıyor muyum?
HakkınSesi
Dediğiniz gibi okuma problemini çözmem şart...Kafamın rahat olmasını beklemek bir bahane galiba...bu yüzden bu işe önem vermem lazım...
Ayrıca 5 sayfa filandı bu yazı, bir anda kırpınca bu hale geldi...
Yorumunuz adına çok teşekkürler efendim...
yaşanılası muhtemel bir aşkı parça parça eden 'bağlanma' içgüdüsü satırlara özenle döşenip irdelenmiş
baskül elinde ekmek parası için koşturan çocuklar kızın ruhsuz yanından ve oğlanın heyecanından bi haber
sokaklarda telaşlı insanlar ve başlamadan biten hazin bir aşk hikayesi, ne kadar hayatın içinden satırlar..
güzeldi, kutluyorum, saygıyla..
HakkınSesi
çok teşekkürler ablacım..
hürmetle..