KALBİM...
Şimdi kalbim senle konuşma zamanı, sana yaslanma, sana sarılma, yine çareyi sende bulma zamanı. Ağlama yitip gidene, kaç kuruş edermiş çoktan anladın. Hesapsızca yaşarken sen her günü sevinçle, neler geldi başına sevdim işte deyince. Neler koptu ruhundan, geri gelmeyecek senelerce.
Ah kalbim, yandın söndün kaç kere. Hiç mi akıllanmadın hala paralanırsın aşk aşk diye? Benim başka limanım yok sen de böyle isyan etme, yalnızım, kendimim, tek başınayım ben biçare. Yapma kalbim verme kendini ellere, hep zarar, hep ziyan değil mi elde kalan her seferinde? Hep hüzün, hep hazan değil mi bıraktıkları geride?
Ben bezmişken bu kadar yaşam durağında, ısrar ediyorsun kalmaya çıkmaz sokaklarda, ellerim titrerken gözlerimde yaş oluyorsun inadına, akıyorsun damla damla, kimse silmiyor görmüyor musun hala? Anla kalbim anla, ağlarken yalnızım ben her gün batımında.
Sen hazırsın okyanuslara dalmaya, bense denize girmekten korkar oldum, sen başıboş benliğim, serseri yanı kişiliğimin vurma beni artık yerden yere, sebep değil kimse hiçbir kederime, sensin düşüren beni bu hallere. Yapma kalbim atma beni ateşlere, yandıkça su serpen mi var sineme?
Kalbim,
emrindeyim…
…………..VaNDi ’07…………
YORUMLAR
gönül hiç birşeyi dinlemez hep kendi bildiğini okur...sen ne kadar çabalasan da o istediğini yaptırır sana...
yıllar geçsede unutmaz hiç bişeyi...anımsadığında bir sızı kaplar benliğini..sonra küçük bir iç çekiş ardından buğulanmış bir çift göz...
nedenler , niçinler kol gezer aklının en ücra köşelerinde...ama hiç bir cevap alamazsın...tek söyleyeceğin söz; yeter artık daha ne kadar üzüleceğim...
dost,sen hiç üzülme inşallah..çok güzeldi sağlıcakla kalasın...
O KALP SENİ UNUTUR MU?
O KALP SENİ TERKEDER Mİ?.....DİNLER Mİ?
SUSMUŞ ŞİMDİ TÜM BİTEN ŞARKILAR GİBİ...DİNGİN VE BEKLİYOR SAHİBİNİN SESİNİ....
VE DUYUMSUYOR...
ÖYLESİ SÜRÜKLEDİ Kİ...
KUTLAMAKTAN ÖTE....
SEVGİYLE..
Olgun Ekinci tarafından 11/30/2007 6:36:01 PM zamanında düzenlenmiştir.