ÖZÜM E
Nazarımda ellerinin daimi güzelliği ve yangın ortasında kalmış gibi yüreğimde sevgin,söğüt yaprağı gibi titrek ellerim gözlerimdeyken güzelliğin.baharındayken ben, geçmiş güz mevsiminden geçerken,en güzel rüzgarları estiriyorsun göğüme.derin yaraların ilacı,çok uzak yollardan geldin...hoş geldin meleğim hoş geldin pıtırcığım...
Bağışlanmış gibi tüm hayat yollarıma,yollarım güzelliğinle merhamet edilmişcesine.nehrimin dingin suyu ÖZÜM hoş geldin iki gözüm...hoş geldin...
Kirpiklerimden sana her baktığımda dökülen dünyanın en güzel sağanağı,iflah olmaz gibi görünen hayatımın elması,bana özlemeyi yeniden hatırlatan küçük sultan,özgürlüğe kanat çırpan kırlangıcım hoş geldin...hoş geldin türkü ırmağım...
Minik bir kuş gücüyle çarpan kalbinin tınısının kollarıma verdiği huzur daim olsun sonsuza dek küçük sevgilim...uzun ince ellerinin huzuru daim olsun avuçlarımda.hiç bırakma ellerimi küçük kızım...gökten inen elmaların sana hep huzur mutluluk ve güzellikler getirsin beyaz meleğim...hoş geldin...
Yıldızların ışıltısı yüzüne düşen küçüğüm,bakışların daimi güneşe dönük olsun hep.dertlerin gül bahçesinde ki gül misali onsuz da olmayacak olan diken kadar küçük olsun.yarınların, meleksi yanını daimi kılsın kara kış misali üşütsede sana yaşatılacak olanlar.şimdi baharlar büyütüyorsun avuçlarında,sıkı sıkıya kapattığın parmaklarının arasında...unutma ki ilk baharlar son baharlar ve kara kışlar yaşayacaksın.o zaman da şuan ki gibi küçücük ayaklarında hissettiğim güç daim olsun pıtırcığım...
Koca yüreğime düşen küçük kelebeğim,kalbimin tınısını yanındayken hızlandıran prensesim,içimde ki en güzel söyleşim,dudaklarımdan adı hiç düşmeyecek olan vaz geçilmezim...iyi ki doğdun özüm iyi ki geldin söylenecek en güzel sözüm...