- 746 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
2011 YILLIĞI "ANAHTAR"
Bir saat kadar önce "Edebiyat Defteri" 2011 yıllığı "ANAHTAR" elime ulaştı.
Aceleyle "kimler ne yazmış?" diye karıştırdım. Çok güzel şiirler yazılmış.
Bu yıllığın hazırlanmasında büyük emekleri olan başta, sayın Habib DAĞ Beyefendi ve yöneticileri tebrik ediyorum.
ANAHTAR’ın hazırlanmasında emeği geçen ve hazırlanmasına katkı verenleri kutluyorum.
Ve en son,
Şiirleriyle AHAHTARA can veren şairlerin, ellerine ve yüreklerine sağlık diyorum.
Daha nice yıllıklarda buluşabilmek ümidiyle tüm Edebiyat Defteri Ailesine saygılarımı sunuyorum.
Bekir GÜÇLÜER
YORUMLAR
bekir güçlüer
Ziyaretiniz için teşekkür ederim.
Daha nice yıllıklarda buluşmak dileğiyle, saygılarımı sunarım.
güzel bir paylaşımdı...benim ikincisi var şemsiye gerçekten güzel bir esser..oluyor..neden katılmadınız sorusu gelebilir bana gönderilecek oln 6 kitap inanın yetmiyor aslında kayıt oldum sonra iptal ettim...biz 6 kardeşiz eşimlewrde 11 kardeş...arkadaşlarımı saymayın...6 kitabı nasıl paylaştıracam onun için düşündün iptal ettim..zaten şemsiye kitabımız vardı bir kaç akrabaya verdim biri geldi neden bana vermediniz ben i sevmiyonmu gibi çok sözler etti...ve 3 ay küstük..o akrabamla... en az 15 adet olmalı ki bir kaç kişinin gönlünü alalım değilm...bir siteden buna benzer kitap yaptık sapğ olsunlar 20 tane gönderdiler.aynı paraya dostları sevindirdim...yapacaksak böyle yapalım derim..darılmak gücenmek yok...harbi olmak geeek değilmi..selam ve saygılarımla..
bekir güçlüer
Sayfamı ziyaretiniz için teşekkür ederim.
Bana yazdığınız isteklerinizi yönetime bildirirseniz bir çözüm bulunabilir.
Ben de sizin gibi bu sitede bir üyeyim.
Saygılarımı sunarım.
mehmet ali unsal
Bekir Bey, Edebiyat Defteri benim de ilk göz ağrımdır. Yeri başkadır bende. Sizleri tanıdığım için de mutluyum. Sizin aracılığınızla ben de Sayın Ansızın ve ekibine emekleri için teşekkürlerimi sunuyorum. Saygılarımla.
bekir güçlüer
Bugünlerde bunu sık yapıyorum.
Özür diler, tekrar saygılarımı sunarım.