- 1707 Okunma
- 21 Yorum
- 0 Beğeni
ÇATI ARASI SAYIKLAMALARI / II
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Sen hiç müziğin ritmini izledin mi sesi kapatıp.Sessizce kendin bir şarkı yazdın mı ritimlerin üstüne.Mesela önce sarı bir ışık hüzmesi, arkasından binlerce çizgisel eğimler ve hareketler, binbir renklerin içinde aniden fırlayan kırmızı küme yumakları, yeşil ve mavi, gecenin mavisi ve o koyu mavi içine düşen minik yıldızları yansıttın mı yüzüne..
Sonra yorganı kafana çekip bir resim çizdin mi hayalinde
Andres Segovia gitar çalarken ..
Evet, ne çok şeyler anlattık birbirimize Wolwiks
Oturup ağladık uzaktan gözlerimizi kapatıp, ne çok ritimler izledik ışık hüzmelerinden
Ne çok aktık birbirimize, nehirlerin coşkusunda, yağmurda, rüzgârda ve ölümlerde
Sahte dünyanın kapısında sarmaşıklındık kendi renklerimizin maskeleriyle.
Hiç seyre daldın mı yaprağı düşen sonbaharları
Adamlar savuran rüzgârdı gecenin karanlığında, kadınlar geceyle baş başa veya çıldırmış kokişler.Ne çok yağmur ıslattı ruhları ama sönmedi bir türlü cehennemleri, bu yangın bu har ulumaları ...
Ne çok kozmik yalnızlıkların kollarındayız.
Belki de kırılmayı hak ettik ,ne dersin Wolwiks hak etmişizdir belki de...
Cahilce
Ahmakça
İzin verdik hoyratça, her açılan kollara sarıldık şefkatle, sonra gördük ikiyüzlü beyaz gömleklere nasıl sarıldıklarını.
Kustuk, kustuk kutsal bildiklerine...
Bak Wolwiks dinle beni sevgilim, bütün gülleri soldurdular.Bütün bunlara aşk sözleri eklediler gülleri verirken .Sonra kırıldılar dikenin üstüne yalanlandılar.Tanrı biliyordu hiçbir dualarına sığınmadık. Red ettik kılıftan elbiseleri ,aşka aşk dedik çıplak kalıp kendi melodimizde
Hayde Wolwiks , şu ikindi güneşi terk etmişken masalsı kulübeleri ,bahçendeki kuşların ötüşü kesikken, gidebileceğimiz yerleri düşündün mü hiç ,bir yer buldun mu ikimize.
Bak dinliyor musun müziğin sesini Wolwiks derinliklerinde aşk kendine yanıyor. Odadaki oynaşan o anda siyah renklerdir.
Bu merhametsizlik
Bu aykırı cinayetlerin dansı mı ?
Bu cinnetler biz miyiz ki
Dinle müziği Wolwiks, natürmort bir kadının gözbebeği düştü şu anda siyah ritimlerin içine. Kayboldu diğer renkleri, tenini piranalar kuşattı,girdaplandı deryalar.
Zaman taşmışsa soluyor ilkbaharın goncası Wolwiks
Duruyor nefes alışlar,nefes verişler...
.
.
.
Aysu
YORUMLAR
Çözüyorum ellerimi brbirine bağlayan kilidi ama uzaklaştırmadan ve ayırmadan birbirlerine söyledikleri yalanları. Sonra bir erkek için nasıl imkansızsa öyle sürüyorum ruju dudaklarıma geçip aynanın karşısına. Konuşmuyorum artık, okuyamadığım gibi ve tam o kadar bölüyorum hecelerine kelimeleri. Sonrası sadece daireler... Hızla dönen, döndükçe içime doluşan dairelerden ibaret anımsadıklarım...
Çok geç geldiğim için sayfanıza özür dilerim. Hele ki bana yorum yazdınız diye sizi fark etmiş gibi algılanmış olmak utanç verici inanın. Ama bağışlayın ben de çok zaman geçiremiyorum sitede ve bugüne dek takip edemediğim yazılarınızı telafi edeceğime söz veriyorum. Affedin... Tebriklerimi ayrıca not düşerek saygılarımı sunuyorum.
ben en cok da sözlerini anlamadığım şarkıları dinlemeyi seviyorum...ve hayal ediyorum...
kendimce sözler buluyorum...
çatı aası sözler...
hatıralar yani...
ah olmasalardı hayat bu kadar anlamlı olurmuydu acaba...
tebrikler aysu...
belginerturk tarafından 7/3/2011 11:36:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
lacivertiğnedenlik
lacivertiğnedenlik
lacivertiğnedenlik
sahra
lacivertiğnedenlik
Müzik eşliğinde sevgiliyle sohbetin tadına doyum olmadı sevgili Aysu.
Tebrik ederim seçkiyi
sevgimmle
lacivertiğnedenlik
Benim de günümün yazısı Aysu'cuğum. Yazı da müzik de harikuladeydi. Sevgilerimle.
lacivertiğnedenlik
Duygu ve iç sayıklamalar, kendiyle yüzleşme, sevgiliyle sohbet ...
Sessiz sakin ortamda, dönüp bir kez daha okudum sevgili Aysu, iyice sindirebilmek ve derinine inmek için.
Tebrikler derinliği, anlam yoğunluğu olan bir paylaşım.
Benim günümün yazısı, selam ve sevgiler.