- 1221 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
bu sabah penceremden
iyi olmadığım akşamlar yemek yediğim gibi yatarım,dün akşam da öyle yaptım ve yattım.bu iyi geliyor bana, anladım iyi geliyor da bak sabahın dördü penceredesin:) olsun bu sessizlik bu karanlık ne güzel örtüyor herşeyi daralan göğüs kafesime bile iyi geliyor.
bak uzaktan ezan sesleri başladı ,şimdi artarak eklenir ezan sesleri .istanbul da sabah ezanını dinlemek başkadır ama istanbul derken Fatih in fethettiği istanbul u kastediyorum yani sur içini ,öyle çok sık aralıklarla büyüklü küçüklü tarihi cami vardır ki hele bide sabahsa bu vakit yarım saat ezan sürer.hepsi güzel okudu ama bak bu son okuyan hiç hakkını veremedi ezanın.geçenlerde diyanet işleri başkanını dinledim bir tv de merkezi ezan okuyan yerlerde kabloları ellerimle kesicem demişti,sayın başkan bir de gel bu kötü selilerin ses tellerini kes ki ezanı bu hale getirmesin.
bu sabah bide şunu farkettim sabah namazlarına gidenler niye hep yaşlılar, biz ölecek yaşta değilmiyiz?
şimdi aklıma geldi uzun zamandır bakmamıştım, karşı çatıda martı yavrusu vardı büyüdü uçtu heralde ama yine çok martı var bu sabah ve hepsi çığlık çığlığa sesleri çok güzel .
ben bu saati sevdim:) bak şimdi de yan komşunun kedisi çıktı cama bembeyaz bişi sanki ilk defa insan görmüş gibi bakıyo bana,bende ona ilk defa kedi görmüş gibi bakıyorum şimdi
ben kendimi içeri çektikçe o da dışarı uzatıyor kafasını çok tatlı kereta ve ben iyiki penceredeyim.
sonra çöpçüleri gördüm ne kadar da erken çıkarlarmış ve biz uyurken onlar bizim pisliklerimizi temizlerlermiş ,şimdi onlara saygıyla bakıyorum ve teşekkür ediyorum.
sonra nerden geldiklerini merak etmediğim iki genç kız gördüm ,konuşarak geçtiler pencerenin altından.
istanbul bu sabah ıslak ,caddeden araba geçtikçe lastiklerden çıkan su sesini hiç sevmem oldum olası .bu sabah sana onu da anlatayım sevgili pencere.
lisedeydim heralde, bi kızla tanışmıştım fındıkzade de oturuyordu evini tarif etmişti o gün evinin önünden geçecektim :) o zaman böleydi aşklar:))
geniş çift şerit bi yoldan vatan caddesine doğru iniyorum ve yağmur var aynı bugün gibi
ben tam yolun ortasındayım önümde de su birikintisi ve gelen bi araba, bende refleks hızlı ya ellerimi iki yana açarak popomu geri attım sanki sudan kurtulucam, kurtuldum tabi öndeki sudan:)arkadan da aynı anda araba geçiyomuş ve benim popo da suya biraz daha yaklaştırmış kendini ben farkında olmadan:) ve ben kıçım ıslak bi şekilde geçtim pencerenin altından aam hertarafım ıslaktı zaten anlaşılmadı bile işte ben bu olaydan sonra lastikten çıkan su sesini hiç sevmem.
ahh pencere ne iyi geldin bana bu sabah ama hava hala aydınlanmadı ve ben biraz daha uyumaya çalışayım .uyku yarı ölüm derler acaba ölsem tamamen iyi olurmuyum pencere ?
ah pencere, içim
ben içime kapanınca iyi oluyorum
ben yine içime kapanıp uyuyayım...
YORUMLAR
İsmail Gezer
çok etkilendim:P