- 869 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Reklam Senaryolarımı Çalan Çalana!
Reklam Senaryolarımı Çalan Çalana!
REKLAM SENARYOLARIMI ÇALAN ÇALANA!
LÜTFEN BU YAZIMI FACEBOOK’TA YAYINLAYINIZ!
ALAÇAM HABER MERKEZİ
Yukarıdaki Yazıyı Google’ye Koyarak Haberimi Okuyunuz!
VESTEL DE İKİ REKLAMIMI BİRDEN KOPYALADI!
2009 YILINDAN İTİBAREN VESTEL İLE ANLAŞAN
GÜZEL SANATLAR SAATCHİ&SAATCHİ REKLAM AJANSI
2010 SENESİNDE,DÜNYADA SADECE ŞAHSIMA AİT OLAN
NOTER ONAYLI ‘RÜYA GIDA IŞINLAMA REKLAM SENARYOMU,
İZİN ALMADAN DÜNYA VE TÜRKİYE’DEKİ ULUSAL TELEVİZYONLARIN REKLAM KUŞAKLARINDA OYNATMIŞTIR.
NOTER ONAYLI ‘RÜYA ‘MIN EN ÖNEMLİ KISMINI REKLAMA DÖNÜŞTÜRMÜŞTÜR.BAŞKA BİR ISITICI REKLAM SENARYOMUN AYNISINI KOPYALAMIŞTIR. VESTEL KOMBİ REKLAM FİLMİ OLARAK ŞU ANDA ULUSAL TELEVİZYONLARIN REKLAM KUŞAKLARINDA GÖSTERİLMEKTEDİR.
REKLAM SENARYOLARIMI İZİN ALMADAN KOPYALAYAN
GÜZEL SANATLAR SAATCHİ&SAATCHİ REKLAM AJANSI’NI VE
MAİLİME CEVAP VERMEYEN VESTEL’İ PROTESTO EDİYORUM.
HASAN SANCAK 26 SENEDİR BASININ İÇİNDEDİR!
Saygıdeğer Okuyucu,
Bu haberimi daha iyi anlayabilmeniz için konu hakkındaki reklam senaryolarının resimlerini görmeniz gerekir.Reklam senaryoları ve resimleri karşılaştırdığınız zaman aynı olduğunu göreceksiniz.
Konu hakkında her türlü soruya açığım.Haberimi bütün ulusal haber ajansları flaş haber olarak dünyaya duyurdular.Televizyonlar,korkularına haber yapamıyorlar.Şimd,ye kadar sesimi duyuracak hür,bağımsız ve onurlu bir televizyon bulamadım.Siz var diyorsanız,o televizyonları ve sahiplerini tanımak isterim.Davanda haklı olmak yetmiyor.Bir de gücün olması gerekir.Türkiye’de gücü olanlar BİLİRKİŞİ HEYETİNİ susturmaktadırlar.650 forum sitesine üye oldum.Genellikle haberimi kullanan forum sitelerindeki kötü yorumlara cevap vermek için üye olmayı sürdürüyorum.Size söylenmesini istemediğiniz sözleri, lütfen başkalarına söylemeyiniz.İnsanları tanımak artık çok basittir.Google’ye ismini yazarsanız, kim olduğunu görürüsünüz!Aşağıdaki başlıklar bana aittir.
COCA COLA FACEBOOK SAYFAMI DA KAPATTIRDI!
Hasan Sancak İle İlgili Aramalar
Hasan Sancak Hayatı
Hasan Sancak Şiir
Güzel Hasan Sancak
Hasan Sancak Şiiri
Öğretmen Hasan Sancak
Hasan Sancak Kimdir
HASAN SANCAK
ALAÇAMLI HALK ŞAİRİ
REKLÂM YAZARI
(EĞİTİMCİ-GAZETECİ)
YORUMLAR
Gördüğü Gerçek ‘Rüya’ Gıda Işınlama Reklam Senaryosunu notere onaylatan dünyadaki ilk ve tek kişiyim.Emekli öğretmenim.Sesimi duyurmak için ulusal televizyon arıyorum.Şu ana kadar hür,bağımsız ve onurlu bir televizyon bulamadım.Bütün televizyonlar,Coca Cola tarafından susturuldular.Bu konuda dört ulusal haber ajansının yaptığı binlerce sayfa haberim bulunmaktadır.3 tanesi çıkan elli şiir kitabım,50 tanesi noter onaylı 1500 reklam senaryom vardır.Sitemizde bu konu ile ilgili olarak daha önce koyduğum sayfalara bakabilirsiniz. Haberlerimin bir kısmını bilginize sundum.Şu ana kadar 7 şirket reklam senaryomu kopyaladı.Haklı olmak yetmiyor.Güçlü olmanız gerekir.Türkiye’de güçlü olmazsanız, sesinizi keserler.BİLİRKİŞİ HEYETİNİ COCA COLA SUSTURMUŞTUR.Haklı olduğum davayı bana kaybettirdiler.Şu anda YARGITAY safhası vardır.Bahsettiğim reklam ajansı bir değil,iki reklam senaryomu birlikte kopyaladı.Haber sayfamdaki konuyu iyice okursanız,bunu göreceksiniz.Gönderdiğim maillerime cevap bile vermediler.İyi bir avukat arıyorum.Bulduğum zaman bundan kamuoyunun bilgisi de olacaktır.Hiç biri ile bir bağlantım yoktur.Sanalda görüyorlar.Hemen istedikleri bir ürün için kullanıyorlar.Google’ye HASAN SANCAK’IN REKLAM SENARYOLARI yazarsanız,yüzlerce sayfamın olduğunu görürsünüz.650 forum sitesi üyesiyim.Sanalda onların çıktığı on yerde, ben 100 sefer çıkıyorum. Sorduğunuz her soruya cevap vrebilirim.Ne yazık ki onlar veremezler…
Saygılarımla.
Şimdi ben olayı anlamadım. Öncelikle böyle bir çalıntı durum varsa ve bunu da buraya yazıyorsanız, ispat gerektirmez mi?
Yazı bölümünde sanırım ilk defa böyle bir şey görüyorum. İnternetten biraz sonra bahsettiğiniz haberleri de arayıp bulacağım. Fakat madem flash haber olarak duyuruldu keşke link verseydiniz. Bu bahsettiğiniz reklam ajansı çok büyük işler yapmakta ve sizin bunlarla bir bağlantınız mı var. Ya da Vestel ile bir görüşmeniz mi oldu?
Ben google da bir arama yapayım merak ettim.