- 782 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Benim Köşem...
Benim köşemde mutluluğa dair gözyaşları değil;hüzne,acıya ve kalp kırıklıklarına dair işlenmiş gözlerden akan gözyaşları bulunur...Öyle heyecandan yazılmış kelimeler değil,bitmişliğin son anlarını yaşayan yürekten dökülen son kelimeler yazılı olur..
Yazarken duygularımı ellerim titremez benim öyle..
Aksine kaskatı kesilir..Çünkü; çaresizliği yazar benim ellerim...
Hangi el titretki çaresizliğini yazarken?Veya hangi yer,hangi mekan şahit olur ki buna...?
Benim köşemde; öle sağ köşeye atılan tarih ve saatte gece yarısından önce yazılmış şiirlerde bulamazsınız..Feryadlarım gece başlar benim.Gözlerim tutar gündüzken inci tanelerini.Ama gece ard arda sıralanır o küçücük suratımda,durmaksızın.Taşar akıtır içinde ne var ne yoksa.
Gece demek benim için özgürlük demektir..İnci tanalerim için,feryadlarım için özgürlük demektir.
Özetlemek gerekirse;
Benim köşemde sevilenler değil sevenler durur..Sevenler zararsız sevilenler ise vefasız olur...
YORUMLAR
Güzel... Herkesin bir köşesi olmalı...
Boş kaldıkça, zaman yüreğimize sığamadıkça köşe kapmaca oynamalı. : )
Elif_TPL_
Özetlemek gerekirse;
Benim köşemde sevilenler değil sevenler durur..Sevenler zararsız sevilenler ise vefasız olur...
Konu ile ilgili duygu ve düşüncelerinizi özel bir anlatımla kaleme almışsınız,sizi kutlarım.Özellikle yukarıda yazmış olduğunuz cümleler dikkatimi çekti.Uzunca yıllardır hep aynı konu üzerinde birçok insan çok şey söyler,çok şey yazar ama bana göre;sevmek ve sevilmenin eşiti olan"sevgi"sözü henüz iyice anlaşılamamıştır.Sevgi,karşılık beklemeden ve her şartta karşılıklı duyulan histir.Sevgi,anlatılmaz yaşanır,yaşatılır.Keşke!Sevgiyi tüm insanlar özüne uygun öğrense,yaşasa yaşatsaydı.Bugün hiç kimse sevgi üzerine serzenişte bulunmazdı...Yazan elinize ve duygularınıza sağlık.Sizi tebrik ediyor,saygı ve hürmetlerimi sunuyorum.
ekici tarafından 7/28/2011 2:43:16 PM zamanında düzenlenmiştir.