Fail-i Meçhul Bir Sevda
Fail-i meçhul bir sevda bu... Geldiği gibi gitmiyor. Ne azalıyor yokluğunda, ne açılıyor hüsn-ü bakışına. Yoruldum koşmaktan ey yar! Kan ter içinde boğulmakta yüreğim. Bir sana dolu, bir sana bakar. İzin verme yokoluşuma yar...
Fail-i meçhul bir sevda bu... Kayboluşlarım korkudan. Ödüm kopuyor görüp de bakmamandan. Senden uzakta oluşum sırf bundan. Cahil cesaretim nerede? Nerede korkusuzluğum, nerede sevdaya baş tutuşlarım, nerede benim belaya korkusuz dalışlarım... Bir sana eğildi başım, bir sana...
Sevdama cesaretim yok. Yokluğunda sevmek kolay da, karşına çıkıp haykıracak cesaretim yok ey yar. Sana uzaktan bakmak, sevmek, hayal kurmak iyi de, söylediğimde duyacaklarıma mecalim yok. Acıya alışkın yürek. Dokunmadan sevmeye, Görmeden etmeye alışkın yürek... Umut var çünkü! Kayıplardayım... Senden uzakta, gözlerinden uzakta, yüreğinden uzakta bir başına yaşanan bir sevda bu...
Fail-i meçhul bir sevda... Söz kayıp, göz kayıp, yürek kayıp...
Leyla TURAN (LT)
21.11.2010
YORUMLAR
Platonik bir aşkın güzel anlatılışı.
baş tutuşlarım - yerine kafa tutuşlarım deseydiniz daha iyi olurdu kanaatimce.
Ayrıca baş'ı hemen akabinde yine kullanmışsınız. Tekrarlanan kelimelere eş anlamlısı ile geçiş yapmak iyidir.
Kısa oluşu sizin için hendikap. Zordur kısa metimlerde güzel iş çıkarmak.
Siz yine de başarmışsınız.
Hisler güçlü ve samaimi. Yaşanmakta adeta.
Kutladım. 8 numara.
Bir okadar daha yazsaydınız ve içeriği çeşitlendirip konu ekleseydiniz tam puan bile olabilirdi.
Selamlar.