- 841 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yazıyoo,yazıyooo
MAYA ÇALAN HOCA YAKALANDI!...
Göl kenarındaki küçük ve şirin bir köyün imamı olan, durdukyerde ağlayan DURAN AĞLAYAN cebinde birmiktar şerbetçi otu ve çaldığı arpa mayası ile yakalandı.
Köy halkı tarafından çok sevilen hoca, ahırda yakalandığında gülme krizine girdi ve acil olarak en yakın ocağa kaldırıldı. Ocakda ki uzmanaların gülme krizinin teğet geçtiği için endişe edilecek bir durumu bulunmadığını belirtikleri Duran Ağlayan’ın sorgusuna ayakta devam edildi. Sorgusu sırasında kendisine yöneltilen sorulara karşılık şunları söyledi.
"Halk beni seviyordu, ama bir gün gelirde beni istemezse ne yaparım diye düşünmekten kendimi alamıyordum ve bu da beni hem üzüyor, hem korkutuyordu. Beni sevenleri bana bağımlı hale nasıl getiririm diye düşünürken, insanların bağımlılığı olan şeyleri inceledim.Ve kendi markamı üretme fikri aklıma geldi. Hatta isminide bulmuştum ; BİRAĞA. İşte bu heves yüzünden arpa mayası çaldım. “ dedi.
Ahırda ne işiniz vardı? diye yöneltilen soruya ise,
“ En iyi arpa mayasının en iyi fermantasyon geçirmiş olacağı düşüncesiyle, arpa uzmanlarının bulunduğu yere gittim. ”diyen Duran Ağlayan sözlerine şöyle devam etti.
Uzmanın,alimin her konuda takdir göremediği geri kalmış toplumlara , BİRAĞA gelecek ve asıl gerçeğin ne olduğunu gösterecek.Yüce adelete inancım sonsuz ... Ben seçimlere katılmadan seçilmiş biriyim ...” diyen ve tedavisi tamamlanan Duran Ağlayan muhtemelen tutuksuz olarak yargılanacağı tutuk yargıya sevk edildi.
nnnkk
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.