GECENİN IŞIKLARI
Gerdanlığın üzerine dizilmiş inci taneleri sanırsın,karmakarışık sıralı her biri kavgalı karanlıkla ,aslında varlıklarını borlçlu karanlığa farkında değiller.her biri ayrı bir öykünün temsilcisi, aklımdan onlarcası geçiveriyor,kaç kişi ağlıyor bu gece,kaç ışığa yansımış şen kahkahalar.Kaç bebek açmış dünyaya gözlerini sahi kaçı kız kaçı oğlan ,kimler baba olmuş kimler ana, ayağı öpülesi.Kaç kişi acaba huzurla maşukuna kavuşan.Kimler var aklına düştükçe sevdiceği ,kaçmış uykuları dağlara taşlara ,gözler kan çanağı uykusuzluktan.
kaç yiğit var ekmeğinin derdinde gece mesaisinde uykusuz kocaman yürekli..ya açlığından uyuyamayan varsa? hasret kimlerin canını acıtıyor,ya hayalleri ne hayaller var kimbilir ışıkların ardında .dualar,dualar ulaşır mutlaka gözyaşlarıyla çıkarsa yolculuğa.
N e kadarını hissedebilirimki bilmem kaçbinlik bu şehirde ancak ben biliyorum,her ışık bir
öykü tadı belli belirsiz ve ben seviyorum şehrimin karanlığını yırtan ışıklarını...
YORUMLAR
Geceler geceler her sırrı içinde gizler gündüzün yorgunluğuna inat gecelerde huzur bulurum daima.
Gecenin ilk yarısı uyuyup uyanınca bir zaman izlerim semayı öyle muhteşemki yıldızlar sanki çıcek bahçesi .
.En güzel halleriyle o saatlerde en çok değer verdikleriyledir insanlar.
Hastaların dertleri artar ağrılar sızılar artar..Uykular kaçar..Bir selama nasılsın hasret kalanları düşünürüm.
Bazanda ya aç uyuyanlar varsa der yediklerimden içtiklerimden utanırım garibin yoksulun hakkıda vardı diye..
Bazan halini anlatanlar olur varsa verilir yoksa dua ya halini saklayan onurlu gururlular..
Dertlerle girdap olmuş bir yardımı bekleyenler..
Asla yardım eli uzatılmayanlar..
Düşkün anlarından yararlanılıp sarhoş pislere meze diye sunulan nice düşürülenleri anımsayınca gözlerimden yaş yürür.
Çocuk istirmarları kadınlara insanlara yapılan zulumler...Allah ım sen yardım et derim.
Duadan başka birşey yaapamayacağımı bilir dua ederim.
Sonra abdest alır Kuran okurum en çok huzur veren bana geceleri okumak..
En değer verdiğimize süslenirizya bende en güzel halimde seccademe yönelirim tevbemden sonra ..
Gece namazları en çok huzur veren anlar o biter .
.Sabaha kadarda salavat ve hadis meal kur okuduğum cüzün melaini okurum seslisinide pcden dinlerken seher zamanı yaklaşır ozamanda sinemdeki inilti bülbülü geçer ben benden olmuşken sabah vakti olur..
Bazılarına gündüzler bayramdır üzerime hiç sabah güneşi doğmadığı için geceler benim bayramımdır bilhassa seher vakti ..
Yazınızın konusu güzeldi bende herhangi bir gecemden kesit yazmak istedim hoşgörünüze sığınıp..
Allah razı olsun güzel yazınızdan dolayı.
.Okuyanların sayısınca sevaplarınız artsın inşaallah..Selam ve dua ile..