- 785 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALLER
‘İNSANLAR HAYELLERİNDEN ASLA VAZGEÇMEZ’!!!!
Hayatımda en sevdiğim sözcük bu aslında.Kendi hayallerimizden vazgeçebilir miyiz?.insan tükenmek bilmeyen arzular ,istekler,ürünler,eşyalar, içinde yaşar.Fakat benim ilgilendiğim durum asla gerçekleşmeyecek hayallerimizin peşinden gidebilir miyiz ? sorusu.Hayallerin peşi sıra koşabilen kah giderken düşen kah giderken kalkan fakat her seferinde yola devam eden kaç insan tanıyorsunuz? İnsan peşinden gitmeyi göze alabildiği gerçekleşmeyecek hayal için adım atabilir mi !!!!!
Hayat her anı tekrardan yaşayamayacağımız gün ekseninde tükenip bitiyor.Kaçımız kendi hayatımızın döngüselliğinde peşi sıra gittiğimiz işlerin dışında, bir an için düşünüp hayal kurduk?
Anlık boşluklardan yararlanıp sigara cay keyfi yerine neden hep olmak istediğimiz kahramanların hayallerine dalmadık neden senaryolar üretmedik?
Herkes gibi sürüye katılmak normalleşmek kendi geçimsel şartlarımızın muhasebesini ve dünya işlerini daha nereye kadar yapıcaz.!!!
charles bukowski nin bir sözü var:
ya postanede çalışıp deli olucaktım yada peş parasız olup yazı yazacaktım ben yazı yazmayı seçerek aç kalmayı tercih ettim demiş…. Kaçımız bu cüretkar hayallerin peşinden gidebilir…..hatırlasanıza daha çocukken bile ailesel baskılar içersinde ‘OGLUM DOKTOR OLUCAK ,KIZIM AVUKAT OLUCAK’.söyleşileri.Hepsi kendi yaşam standartımızda maddiyata dönük paçamızı kurtaracağımız işler.Neden kendi seçimlerimizde gitmiyoruz? hep hayatımıza müdahale edenler sıkılmadı mı!!
Kaçımız ben büyüyünce ‘KORSANLAR KRALI OLUCAM ‘dedi ki!!!
Kaçımız denizlere yelken açıp tayfa toplamak ve yeni dünyaya açılıp büyük korsanların kıçını tekmelemek istedi!!!!!
Artık kendi benliklerimizden vazgeçmenin zamanı geldi….
‘KIRMAYIN,HAPSETMEYİN ARTIK DÜŞSEL HAYALLERİ’’’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.