- 1016 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Aforizmal İzdüşümlerim
İçeriye kilitlemek zorunda kaldım,ardiyeye.Miyavlıyor devamlı,kucağıma çıkmaya çalışıyor.Çıkınca da kolumu emiyor.Elimde sakince uyutuyorum ve tam koyuyorum minder üstüne ve de miyavvvv.Saatlerdir aynı şeyi yapmak da fena yapıyor bu yorgun bünyeyi . Tavuk parçaları verdim ,ama önce iyice sıcak sudan geçirdim.Veteriner Tolga öyle söyledi,tavuk ver düzelir bağırsakları ,ama suyunu verme sakın dedi.İyi olacaksa eğer gider tüm tavukları alırım .Neden hala düzelmedi gitti Mickey mouse peki?Kocaman kulakları var yüzünden büyük,Kırık bir kuyruk ve de elime batan kemikleri var.Bir aylık filan sanırım.Bana sen hiç çocuk bakmadın kardeş, valla pek bir zordur diyenleri evime davet edip Mickey Mouse kedi yavrusuna bir süre bakmalarını öneriyorum. Biraz dinlenmeliyim ben,biraz,birazcık,azıcık...
Dedim Pazartesi herşey farklı olacak.Herşey ama,herşeyyyy..derkennn.Evet,farklı oldu.Hiç yaşamadığım kadar yorucu ve de huzursuz edici bir hafta başlamış oldu.Ben tam tersini düşünürken ,başıma gelen de ne olsa gerek?Sadece iki gün kalırım,giderim ben Bursaya diyen kişi neden acaba yedi gece ,yedi gün evimde kaldı? ben neden bir zombi gibi anlamsızca her sabah,her öğlen ve de her akşam aynı şeyleri yaptım ve de anlamlı anlamsız muhabbetlere katıldım.Bilmiyorum ve de hatırlamak da istemiyorum.Ben misafir mi sevmiyorum? Bilmiyorum.Sanmıyorum.Dinlenmeliyim.Az,biraz,minicik...
Vileda beni seviyor,ben onu sevmiyorum.Yerdeki çamur parçaları neden ısrarla aynı yerde tekrar ve de tekrar beliriyor?Temizliyorum,siliyorum,silkeliyorum.Sonra gidip uyuyorum.Sabah ilen yine yerlere bakıyorum,onlar da bana bakıyor, sarı sarı parlıyor ve de gülüyorlar .Karıncaları neden öldürmeden yuvalarına geri dönmeleri için ikna edemiyorum?Bahçeye koyduğum ekmek kırıntılarına nasıl olur da acaba onları yönlendirebilirim? Bilmiyorum,bilmek istiyor muyum? Bilemiyorum.Sadece biraz izin istiyorum,biraz ,az...
Vanlı Taş ustası ,Selami usta kepçe ile kırmızı devasa sardunyalarımı aşağıya aşağıya indirirken bana bakıyor ve de canın acıdı değil mi diye soruyor.Hıhım diyebiliyorum ancak ,gözlerim kocaman kocaman açık ve de bu devasa kepçe benim evi de alır mı aşağıya aşağıya sardunyalarım gibi acaba diye düşünürken.Evet ama ,canım fena yanıyor,başka tarafa bakıyorum.Amma çok fare var burda ,az önce paçama tırmandı diyor.Sakın zarar vermeyin ,onlar tarla faresi ve ne de olsa biz onların yerlerini aldık burda diyorum.Gülüyor pala bıyıklı Vanlı taş ustası ve de ekliyor.Sen asıl yılanı görecektin ,fareye saldırdı ama ben izin vermedim .O bir tarafa ,yılan bir tarafa diyor ve ben eğilip, kırılmış sardunyalarımı elime alıp başka bir tarafa uzaklaşıyorum,ama sağolun da diyorum.Çay yapıyorum ,ikram ediyorum.Onlar çay içerken ,ben eğilip çılgınca yabani ot yoluyorum.Heryerim çamur oluyor.Parıl parılım şimdi ben de ,kırmızı çamurluyum,ben pek bir doluyum sanırım.Yoruluyorum ben bugün yine.Dinlenmem lazım.Biraz,kısa bir süre de olsa azıcık...azcık...zzzzzzzzz.