- 1315 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAYGI VE SEVGI SU GIBI IHTIYACDIR
SAYGI VE SEVGI SU GIBI IHTIYACDIR? (((•♥MKD♥•)))
DEGERLI CANLAR, UNUTMAMALIYIZKI ÖLÜM HER SANIYE BURNUMUZUN UCUNDA BIZIMLE BERABER GEZMEKDEDIR, UNUN ICIN BÜYÜMÜZDEN KÜCÜYÜMÜZE KADAR BIR BIRIMIZLE IYI GECINELIM SAYGIDA SEVGIDE KUSUR ETMEYELIM BIR BIRIMIZIN KALBINI KIRMAYALIM KIRILAN KALB KOLAY KOLAY DÜZELMEZ, BIZ INSANLAR OLARAK HER NEREDE YASIYORSAK YASIYALIM FAKIRLIK FUKARALIK VE ZENGIN ICINDE YASASAK BILE HAYATA UMUTLA BAKALIM UMUT ISGIMIZIN VAR OLMASI ICINDE AVUCUMUZU HERDAYIM ALLAHA SÜKÜR EDEREK DUA.da BULUNALIM YASAMA SAYGI VE SEVGI ICINDE BAGLANALIM. SEVGILI DOSTLAR YOL YAKLASTIKCA AHRET KAPISI GÖRÜNECEK, BU BEDEN ELBETDE HERAN HAKKA YÜRÜYECEK, TOPRAK ILE BIRLESECEK, YASTIGIMIZ YORGANIMIZ TOPRAK ILE YER DEGISTIRECEK HER SEYDEN UZAK BU BEDEN SONSUZ OLACAK, UNUN ICIN DOGRULUGU, DÜRÜSTLÜYÜ, MERHAMETI, GERCEK DOSTLUGU, YARDIM SEVERLIGI, BENIMSIYEREK KALBIMIZDE SEVGIYI, DILIMIZDE MERHAMEDI, BEDENIMIZDEN SAYGIYI, BEYNIMIZDE HÖSGÖRÜYÜ, ANNE,MIZE BABA,MIZA , AKRABALARIMIZA, KARDES,LERIMIZE, ES DOSTLARIMIZA, KAPI KOMSUMUZA VE BÜTÜN INSAN OGLUNA KARSI EKSIK ETMIYELIM, BASKASINA KARSI SAYGI, SEVGI, HOSGÖRÜYÜ GÖSTERMEYENLER KENDISINEDE SAYGI SEVGI BEKLIYEMEZLER, ( UNUTMAYALIMKI SAYGI ve SEVGI SU GIBI IHTIYACDIR ) SAYGIDAN SEVGIDEN UZAK OLAN INSANLAR BIR MUM GIBI ERIMEYE MAHKUMLAR ???
Aski Niyazimla
Yazan Musai Kazim Düzgün
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.