Hayatima Mektup..
Hayat beni cok yoruyorsun..Gücüm tükeniyor yavas yavas yasama baglandigim her dalim teker teker kiriliyor.. Bitirmekmi istiyorsun beni,amacin bumu? Gözümden her düsen damla seni neden bu denli mutlumu kiliyor..Hicmi acimiyorsun Gencligime? Onca umutlarimi aldin elimden.. Bu güne kadar, güzel günler ilerde dedim ..Hani hani nerde görecegim güzel günlerim.. Bazen seni terk etmek istiyorum hatta bazen deyil son günlerde bunu hep ister oldum ..Kiyamadigim senmisin benmiyim bilmiyorum ama kendime hala hakim olabiliyorum.. Peki nereye kadar tutcam kendimi ? Yapma bana bunlari hayatim ben seni cok seviyorum.. Böyle giderse seninle yol ayrimina gelecegiz..Kaybeden ben olcagim..Nedir seninle sorunumuz neden bana agir geliyor senin varligin.. Biliyorum hayallerim senin bana verebilceklerinden daha büyük.. Artik kendimden bir kac beden büyük hayallerde kurmuyorum hayatim .. Yeterki aldigim nefeslerime agir gelme..Hayat Yüzümü güldüren deyilsin artik..Yüregimden damlayan Hüzünsün...
YORUMLAR
Biliyorsun belkide; ama ben yine de söyleyeyim hüzünkız....
"Çaresizseniz, çare sizsiz" demiş ya bir düşünür. Aynen öyle işte...
Gitmek sadece senin kaybedişin olacaktır.. Gel bir oyun oyna ve bu oyunu sen kazan olur mu?
Çünkü hayat, herşeye rağmen çokkk güzel hüzünkız, çoook güzel..... Aynen senin satırların gibi:)
Sevgilerimle....
Bir şans daha vermek ,geleceği düşünmek,arada unutulmaması gereken ''küçük yürekler'' varsa onları hatırlamak gerek.Dışarıdan davulun sesi hoş gelir insana ya yaşayan biz değiliz,o yüzden saygı duymak ve acele kararlar vermemeye davet etmek düşer bizlere...
hüzünkiz
Hüzün vardı sayfanda hüzünkız. Ama hayatla olan diyaloğuna istersen benden kıyıdan köşeden şöyle bir katılayım. Hayatı güzelleştirmek tamamen bizim elimizde. Yeter ki bunu gönülden isteyelim. Hayat tamamen beynimizin içinde. Gerekli olan tutup gereksiz olan atmak bile bir çözüm. Teşekkürler paylaşımın için. Sevgilerimle.