- 639 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YOL
YOL
Bazen çekip gitmek isteri insan!!. Kendi yaşamında ki dakikaların, geçmişinden bir nebzede olsa kurtulmak istemesi.Düşünmeme özgürlüğünde olması çok mu zor?
Bazen yollara düşmek;içimizde ki sıkıştırılmış baskı kalıplarını, yolun ruh okşayan asfaltlarına
atmak insanın kendi metaforu olsa gerek.hani şu ünlü söz ‘’BİRİNİN HAYATI SADECE BİR YOLCULUKTUR’’homer’in odessey yolculuğu gibi.
Mutlaka herkesin kendi farklı yol öyküsü vardır!!!!!!
Bazen başını alıp gitmek istersin; fakat gidemezsin gidenleri sessizce kıskanman ve özenmen artık çok geç değil ve dersin ki:
‘’EĞER BU BİR YOLSA MUTLAKA BİR GİDEN OLMALIDIR’’
Yol seni bazen içinde yaşadığın toplumun ne kadar uçlarda yaşadığını fark ettirir.herkesin kendi yazgısındaki yükselişlerin, alçalışların kendi beklentilerinde ki karşılıklarını bulamayışları hayellerinde ki oluşumun gerçekleşmemesi seni insanı kaçışa iten bu mu dedirtiyor…..
Kaçanların göçenlerin ayrılanların küskünlüklerin sevgisizliğin bir başınılığın tek dostu yollardır……
Bazen insan üzerinde ki YOLLARIN;
Sevgiliyi bulma,zirveye bayrak dikme,okyonusa dokunma,ölümden uzaklaşma,dipe vurma,keskin virajları dönme,aykırı olma,baş kaldırma,üste çıkma,beş parasız kalma gibi olduğunu zannettiriyor!!!!!!
!!YOLLLAR ARŞINLAMAKLA BİTMEZ!!!
Bize bahşedilen zaman yolculuğunda ki bize kattıklarımızın özü bu sözde olsa gerek…doğumdan ölüme kadar olan süreçteki kendi hırslarımız,bencilliklerimiz,istediklerimiz,yabıp yapamadıklarımız ,olmak istediklerimiz,olupta halen sınırlanmadıklarımız,hep bir fazlasını istediklermiz bize ne kazandırcak ki?
!!BİR YOL FİLMİDİR İNSAN TÜKENMEZ ŞERİTLERİN İÇİNDE!!!!!!!
Kendi yolumuzun özünde ki istediklerimizi bir başka yolcunun isteklerine çarpmadan devam etmeli insan….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.