Almış başını gidiyor
O değil de;
Hiç denk geldiniz mi bilmem, halıflex üzerinde tekerlekli sandalye yürütmek çok zor. Sandalye sandalye olduğunu unutup kurbanlık koyun moduna giriyor ve ayak diretiyor. Öyle yaptığında biran onun sandalye olduğundan şüphe ediyorum.
Halıflex olayı da akıllara zarar bir durum. Bütün pisliği içinde barındıran mikrop yuvası. Çok gereksiz bir atraksiyon.
O değil de;
Bursa’daki Osmanlı köyü Cumalıkızık’ta yaşayan köy kadınları, 700 yıllık organik pazarda yaz aylarında gelen turistlere ev yapımı reçel, turşu, erişte, mantı, gözleme ve meyve gibi ürünler satarak, aile bütçelerine katkı sağlıyormuş.
Feriha’nın annesi de nar reçeli yapıp satıyordu. Feriha da kim mi?
Hani şu yalancılar kraliçesi. Ne olduğu gibi görünebilen ne de göründüğü gibi olabilen. Hani annesi adını Feriha koymuştu da komşusunun oyuncak bebeği yere düşünce alıp eve getirmişti ve onu baştacı yapmıştı.
O değil de;
Şimdi farkettim, yatarak nes içmek bi taraftan da yazmaya çalışmak çok meşakkatli oluyor.
O değil de;
Ata Demirer Behzat Ç.’de bedava oynarım demiş. Film çok tuttu.
Bir kez izlemiştim. Behzat Ç. kirli sakallı argo hatta bazen küfürlü konuşan kaba saba bir adamdı.
Sonrasında okuduklarımdan öğrendim ki kadınlar ona hayranmış.
Kibar zarif beyler, işiniz çok zor. Hem zarif hem de Behzat Ç. olabilecek misiniz bilmem. Ortaya karışık msali...
O değil de;
Saat yine almış başını gidiyor.
ne içindeyiz zamanın ne dışında/zaman bizim başucumuzda/koşma zaman biraz dur/şöyle baş köşeye otur/soluklan/sana buz gibi ayran getireyim/bilirim beklemezsin/baktın olmaz sen kal/ben giderim
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
O değil de,,, dilime yapıştı sakız gibi.,, ulan sündür sündür sündür... yaz günü,, asfalt yapışmış ,, sakız asfalta karışmış,,, saçımız sakalımıza,,, Behzat Ç,, nerden geldi aklıma şimdi,, Sarışınlar aptal olur derlermiş eskiler,, Behzat Ç'yi sevenler sarışın karılar olmalı,, pardon bayanlar... şimdi hakkımızda dava mava açarlar, "karı" dedin bize diye.. karı -koca ilan etmeler kalktı mı ki? sizi, karı-koca ilan ediyorum derdi nikahmemurları,, yeni durum şöyle olsa gerek,, SİZİ HANIM VE HANIMIN EŞİ İLAN EDİYORUM.
Uysa da olur,, uymasa da,, koyyy sepete...
lazım olur belki bir yazıda daha..
Yaşanmamış Aşkların Şairi
Patentini alayım,, kaç kuruş istersiniz hava parası ???
Karışık ve acısızdı.
Değişik lezzetler sunmuşsun ama senin tarzın böyle. Zengin oluyor sofran.
Gerçekten ince espirisi olan güzel bir yazıydı.
Tebrikler.
Selamlar.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
Ne içindeyim zamanın
Ne de büsbütün dışında;
Yekpare geniş bir anın
Parçalanmış akışında,
Bir garip rüya rengiyle
Uyumuş gibi her şekil
Rüzgarda uçan tüy bile
Benim kadar hafif değil.
Başım sukutu öğüten
Uçsuz, bucaksız değirmen;
Içim muradıma ermiş
Abasız, postsuz bir derviş;
Koku bende bir sarmaşık
Olmuş dünya sezmekteyim,
Mavi, masmavi bir ışık
Ortasında yüzmekte
güzeldi şairem
susuz_yürek tarafından 6/29/2011 3:04:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
susuz_yürek tarafından 6/29/2011 3:05:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
susuz_yürek
Esma KAHRAMAN
Sefalar getirdin Sayın Yaarım.
Halıfleks bi zamanlar sosyete sergisi idi.
Böyle İstanbuldan bahzederken hanımlar ağzını büzerek "yerler boydan boya haalifiles kııızz" derlerdi.
Bir de bi ....şey zannederdik.
Yerden söküp atmadan ece girmem dedim.,
Attım yerleri tahta ilen kaplattım.
hani şu fındıktan yapılan yapma tahta.
Şimdi ayaklarımın altında fındık geziyorum evde.
Behzat Ç.yi hiç izlemedim Allah'a şükür.
Ata denilen kendi haliyle alay etmeyi espri zanan aptal toplum komedyenini de beğenmiyorum doğrusu.
İşi gücü poposu.
Ben Cem Yılmaz varken başkasına gülemem.
Ona ihanet edemem.
Onun zekasına.
Fırlamalığına hayranım.
İyi bayramlar sayın yazarım da çizerim.
Yine çok güzel bi noktadan trafiğe giriş yaptınız.
Hayranım yaa.
Ne diyim.
Esma KAHRAMAN
Behzat Ç.'yi bikez seyrettim sevmedim. Hep kavga gürültü... Ruhum darlandı ama Ata Demirer'i severim.
:) Cem Yılmaz... onu tek geçerim
:) Teşekkür ediyorum Sayın Yazarım. Sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
canım ya
o da değil şu kirli sakallı adamı izlemiyorum ben
reçel yapmayı ferihanın annesindenmi öğrensek
yok ya hazır varken niye uğraşmalıki
neyse zaman çok hızlı geçiyor
ne ayranla durdurulur nede karanfilli çayla
o da değil yine güzeldi saygı sevgilerimle
her daim
Esma KAHRAMAN
Nar reçelini Ferihanın annesinden öğrenmeyelim bence. O kızın yalanları bize kadar gelir. anneside nettiğini bilmiyo zaten. Hazır alıp yemek en iyisi:)))
Sevgilerimle Sayın Yazarım.
AYSE 09
biz hazır yiyelim
sevgilerimle reçel gibi tatlı günlerin olsun
inşallah
Zaman su misali akıp gidiyor, durdurmak ne mümkün.Önemli olan iyi değerlendirmek, ve yetişebilmek hayata bir ucundan da olsa.
Yine okuması çok rahat, keyifli bir yazıydı.
Selam ve sevgiler Esma hanım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
Hayrola; ne bayramı?
Güzel anlatımdı. (Bizim gibilere hergün bayram ama, adını koysak bari)
Paylaşım için teşekkürler.
Esma KAHRAMAN
: Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Yükselenyıldız
Saygı öncelikli sevgiler.