- 861 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
En Pembe Çocuk
Bir yanımda açlık sefalet, diğer yanımda Istanbul un boğaz manzarası,barlar,eğlence yerleri, yaşanılası sımsıcak köşkler
bahçelerinde güller, zambaklar ,hizmetliler ....
Bayram geliyor cocuğum ! ezilmişliğinle karşımda duruyorsun,kimsenin umurunda değil ,senin umurunda ama.Çöplük insan kaynıyor, düşünüyorsun,kış kapıya dayanmış ,odun kömür??...
Düşüneceksin tabii en pembe çocuk, düşüneceksin ki adaletsizliğe inanacaksın sonra da acı bir gülümseme olacak gamzelerinde...
Düşüneceksin tabii en pembe çocuk,düşüneceksin... mutluluğu sınırlandırmak ütopik gelmemiştir bana, sen ne dersin?Bir de maddeleri sınırlandırmadan, etrafını çizmeden sevmeyi denesen,daha yalın sevsen her koşulda ...bir hesaplaşma günü gelecek elbet hayatla.,o an için mücadele edeceksin, umutları dayayacaksın adına da yaşam diyeceksin,umutlarınla sakın evcilik oynama, hedef tahtanı seçeceksin.aaa..bak...tam onikiden ama... oku, tam göz hizasında tutacaksın, ellerin titremeyecek,vücudun dimdik omuzların düşmemiş...pes etmek yok ama hedef tahtan delik deşik de olabilir işte o zaman kaldırımları, çöplükleri üşümelerini düşüneceksin bir daha bir daha...
Düşüneceksin tabii en pembe çocuk, düşüneceksin... düşünüyorum o halde varım diyeceksin ama nerede varım?
unutma küçücük dünyamızın şövalyeleriyiz biz ama bu küçücük dünyamızı bazen yüreğimize bile sığdıramayız yere göğe yerleştiremeyiz, işte mutluluğu sınırlandırmayacaksın...
Bir de şunu unutma!Yorulup durunca da hüsranlık başlar biliyor musun?Beden yorgunluğu değil yaşamın düşleri ve gerçekleri yorar.Usulca iyiyim de o duyar seni,acılarını ucuza satma sakın, onlar da senin gibi değerli.
Ah !...en pembe çocuk Istanbul un boğaz manzaralı köşklerine özenme sen,dört mevsimi yaşa içine çeke çeke,arasıra da aklına gelse yapabilir miyim? de,çünkü biz küçücük dünyamızın şövalyeleriyiz. BAYRAMIN ŞEN OLSUN,şekerden tad al,kapı kapı harçlık toplamaktan zevk al,küçücük evinin küçücük bahçesine bir tane gül,bir tane sümbül ek ne yapacaksın koca bahçeyi uğraşacak zamanın yok senin,sen okuyarak büyük adam olacaksın,evini de büyüteceksin bahçeni de...
Nihal Mirdoğan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.