- 1618 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SUÇUM NE...
SENDİN BENİM YÜREĞİMDEKİ YANGINLARIM!
SEN BENİM EN GÜZEL HAYALLERİMDİN....
SEN SEN BENİ EN DERİN KUYULARA HAPSETTİN..
.BİZİ SEN SEN YOK ETTİN BELKİ BİR ÖFKEYE KURBAN ETTİN..
.
BELKİDE İÇİNDE YAŞAYAMADIĞIN AŞKLA EŞİTLEYEMEDİN İLİŞKİMİZİ...
YAVAN GELDİ BELKİ SEVİŞLERİMİZ...
NE HAYALLERE İMZA ATMIŞTIK BİZ SENİNLE .
BERABER YÜRÜMEYİ ÖĞRENECEKTİK BU ACI IZDIRAP DOLU HAYATIN İÇİNDE...
VE BELKİDE İLK DEFA UMUDU EKECEKTİK GEÇTİĞİMİZ YERLERDEKİ BOZKIRLARA YEŞERECEKTİ SEVDAMIZLA KİMBİLİR.
..
BELKİ AŞKI UNUTAN KIRAÇLARDA BİR FİDAN OLACAKTI GERİDE BIRAKTIKLARIMIZ...UMUT OLACAKTI ,IŞIK OLACAKTI HÜZNÜ ,HAZANI HİÇ OLMUYCAKTI BELKİDE BİZİM AŞKIMIZIN...
AMA SEN SEN NE YAPTIN...
KOPARDIN DALIMIZDAKİ YENİ HEYECANI YAŞAYAN TOMURCUKLARIMIZI.
EZDİN AYAKLARININ ALTINDA RENK RENK AÇAN TÜM GÜZEL ÇİÇEKLERİMİZİ.
ACIMADAN TERSİ DÜZ GÖĞÜ YER ETTİN RÜZGARINLA KASIRGA OLDUN KOPTUN ...
SEVDAMIZIN ÜZERİNE KAPKARA BİR BULUT OLUP ÇÖKTÜN.
YAĞDIN SONRA KAHIRLA O PEMBE HAYALLERİMİZİN ÜZERİNE AKTIN SİMSİYAH YİNE...
SEN BİZİ ÇAMURA BULADIN BATAKLIĞA KATTIN VE YOK ETTİN ANLAMSIZLIĞINDA...
.BİZ YOKUZ ARTIK YOK OLMAYA MAHKUM EDEN SENDİN BİLEREK YADA BİLMEDEN...
ŞİMDİ BEN YİNE YALNIZLIĞIMDA YİNE O HAPSETTİĞİN KUYTUMDAYIM...
IŞIĞI GÖRMEKTE İSTEMİYORUM ARTIK SEVMEKTE İSTEMİYOR ZAVALLI YÜREĞİM...
BİTTİ BİTTİ SENİNLE HER BİR HEVESİM SOLDU BİR YAPRAK GİBİ TEKER TEKER...
VE SEVGİLİM BEN GİDİYORUM BURALARDAN EN UZAKLARA...
BİR DAHA SENİ BULAMIYCAĞIM ARAMAK İSTESEMDE ULAŞAMIYCAM BİR KÖR NOKTAYA KONUŞLANACAĞIM.
DÖNÜŞÜ OLMAYACAK BİR YOLA GİRECEĞİM ARTIK.
HİÇ BİR ŞEYİN TELAFİSİ OLMAYAN BİR HAYATI SEÇECEĞİM...
SIRF SANA İNAT SIRF SANA NİSPET OLSUN DİYE YAKICAM KENDİMİ..
ÇÜNKÜ ÇÜNKÜ BENİ YAKINCA İÇİMDEKİ SENİDE YAKICAM BU KARARLA...
İKİMİZİNDE İDAMINI DİLİYCEM...VE SEN BUNU HİÇ BİR ZAMAN BİLMEYECEKSİN..
ANLAMDA VEREMEYECEKSİN VE YİNE BENİ SUÇLUYACAKSIN KENDİNİ İYİ HİSSETMEK İÇİN...
GÜN GELİPTE AKLINA GELDİĞİM VAKİT İŞTE SEN BENİ OZAMAN AKLAYACAKSIN .
AMA ÇOK GEÇMİŞ OLACAK HATANI ANLADIĞIN VAKİT VE
SEN BU YAPTIĞINA BİN PİŞMAN YAŞAYACAKSIN
HAYATININ GERİ KALAN ZAMANINI...ELVEDA...
YORUMLAR
Sıcak içsel bir anlatımın kendı öznellıgınde bıraz hıkaye orgusunde anlatımını dıle getırmış... Konu bakımından cezbedıcı ve kuldekı ateşı korukleyen bır yanı var... Bir kaç konuda beyanda bulunmak fakrı zaruret oldu... Bırıncısı paragraflı bır anlatımı secersenız okurunun gozunu yormaz ve konuyu daha kurgusal ele alrsınız... Bır ıkıncısı buyuk harf kullandıgınız için harfler içiçe geçmiş gibi duruyor. teknık olarak bunlar yazınızın daha kolay okunmasına yardımcı olacaktır.
İçerık olarak baştada söyledım Aşkla munkalıp olmuş konular pek çok okuru kendıne çeker, pek çoğumuzun kullendırılemmeiş bir aşkı yada kapanmayan yaraları vardır. Bu bağlamda daha nesenle ve daha genel bir anlatım dili ile pek çok okura derin bir Ah çektirebilirsiniz... Bizi bilmediğimiz şehrın, bilmediğimiz sokakaklarında hüzünle dolaştırabılırdınız... Beri yanda bunu bır yemek olarak dusunursek goruntu anlamında bır eklıgı olsada tadı okura fena gelmeyecektır... Ama daha lezzetlısınıde bekledıgımı soylemelıyım... Yaz mevsımınde yureğimizi üşüten bir çalışma olmuş...
Emeğinize sağlık, yeni kelimelrde buluşmak dılegıyle
yasemen akyürek
Ne adammışım be kızın biri benim için kendini yakmıştı diye sağda solda böbürlenir artık. :)
Kadın mantalitesi ve erkek bakış açısı bu derece farklı çalışıyor oysa. Övünç duyacaktır, ne şahane bir adam olduğu için yere göğe sığdıramayacaktır kendini artık. Böyle güzel ve anlamlı bir günde çok iyi bir karar vermişsiniz, önemli olan sevdiğin insanı keyiflendirmek zaten. Yaradan'ın konuyla ilgili açıklamalarının ne önemi var ki zaten :(