- 1499 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Şükürler Olsun Mirac'a Eriştik!
Rabbime sonsuz şükürler olsun ki, bizleri yine sağ ve sağlıklı olarak bu mübarek geceye eriştirdi.
Peygamber efendimiz(S.A.V.) bedenen ve ruhen yaptığı bu ziyarette, Rabbimizin bizlere hediyesi olan beş vakit namazı getirdi.
Böyle mübarek geceler küslerin barıştığı, dost ve akrabaların, birbirlerini arayıp, hatır sordukları, muratların kabulü için ellerin daha büyük bir aşk ve hevesle Rahmet-i Rahmana açıldığı zamanlardır.
Bu geceye uygun ibadetlerle ihya edebilmeyi nasip eyle Yarabbi!
Çocuk ve gariplerin küçük birer hediyeyle de olsa gönüllerini almak, acil ihtiyacı ve sıkıntısı olanların yanında olmak, mağfiret sebebidir diye düşünürüm.
İnsan gönlü bir sırça saraydır, çok itina ve dikkat ister kırmadan korumak için. Komşularımızın güler yüzle hatırını sormak, güzel bir selam vermek, ne kadar kolaysa, aksi ve nemrut bir yüzle, çok basit birkaç cümleyle de olsa o gönül sarayını yıkmak çok kolay.
Yarabbi bilerek ya da bilmeyerek, üzerimize kul hakkı almaktan sana sığınıyorum.
Bu mübarek günü ve geceyi layıkıyla karşılayıp, onun önemine uygun ibadet ve amellerde bulunmayı nasip eyle!
Değerli sitemizin yönetici ve kurucularının, kıymetli yazar arkadaşlarımın Mirac gecesini tebrik ediyorum, ülkemize ve milletimize hayırlara vesile olmasını diliyorum.
Sevgili Peygamber Efendimize(S.A.V.) sayısız salatü selamlar!
Ülke olarak birlik beraberlik ve kardeşlik duygularımızın güçlenmesi dileklerimle.
YORUMLAR
Hayırlı kandiller Handan abla.Selamlarımla...
handan akbaş
handan akbaş
Hayırlı Kandiller olsun, Handan Hanım. Sevgiler, selamlar.
Eser Akpınar tarafından 6/28/2011 8:53:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
handan akbaş
Geciktiğim için özür dilerim arkadaşım. Ben de kutluyor amin diyorum canım. Ailen ve sevdiklerinle huzur ve sağlık dolu günler dilerim. Sevgilerimle.
handan akbaş
Kandilimiz Mübarek Olsun Cankardeşim...
Allahümme Salli Ala Seyyidine Muhammed( S. A. V)
handan akbaş
Salatüsselam O mübarek Rasüle, Allahümme salli ala Seyyidina ve Nebiyyina Muhammed!
handan akbaş
ALMILA KARGÜLÜ
handan akbaş
Müminin birbirine duası geçerlidir, dualarımız buluşsun dileklerimle.