...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
ROMANIM KİTAP OLARAK BASILACAĞINDAN İÇERİĞİ BURADAN SİLİNMİŞTİR... KİTAP OLARAK ALIP, OKUMANIZ DİLEĞİMLE... SAYGILARIMLA
... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
28 Haziran 2011 Salı 13:02:30
Birbirinden bağımsız gibi üç bölüm. Bir yerde çaşıkacaklar herhalde !
Üçü de ayrı dokunuyor insanın hissiyatına. Takipteyim bende :)
Kemnur
@kemnur
KİRAZ (4.BÖLÜM) ile öykü tamamlandı... Galiba 4.bölümü gözden kaçırdınız...Daha önce onu yayınlamıştım.
Kemnur
@kemnur
Sizden ne zaman fırça yesem, o gün yazdığım öykü güne düşüyor. Siz benim uğur meleğimsiniz:::))) Fırçalara ve tenkitlere lütfen devam edin... Kendimi onlar sayesinde geliştirebilirim...
Billur T. Phelps
@billurt-phelps
Estağfurullah , göze batan bir iki düzeltme için uyarı diyelim sadece. Ama uğurlu sayabilirsiniz beni, bu hoşuma gider doğrusu :)
28 Haziran 2011 Salı 11:03:28
Güne gelen öykünüze tebrikler, geriye dönük okuyamadığım bölümleri okuyacağım, saygılar.
Kemnur
@kemnur
Kiraz 1.,2.,3. ve 4.bölümlerle öykü tamamlanmış oldu. Okuduğunuzda olumsuz bulduğunuz noktalarda tenkitlerinizi istirham ediyorum...Bu beni geliştirecektir...
Kemnur
@kemnur
Kiraz 1.,2.,3. ve 4.bölümlerle öykü tamamlanmış oldu. Okuduğunuzda olumsuz bulduğunuz noktalarda tenkitlerinizi istirham ediyorum...Bu beni geliştirecektir...
28 Haziran 2011 Salı 01:02:21
En güzel yanı sonu...
Kemalettin Tuğcu damlamış sayfaya benim gözümle...
hürmetler ve selamlar baba-oğula her daim:)
Kemnur
@kemnur
Kiraz 1.,2.,3. ve 4.bölümlerle öykü tamamlanmış oldu. Okuduğunuzda olumsuz bulduğunuz noktalarda tenkitlerinizi istirham ediyorum...Bu beni geliştirecektir...İyi dilekleriniz için teşekkürler...
Kemnur
@kemnur
Kiraz 1.,2.,3. ve 4.bölümlerle öykü tamamlanmış oldu. Okuduğunuzda olumsuz bulduğunuz noktalarda tenkitlerinizi istirham ediyorum...Bu beni geliştirecektir...İyi dilekleriniz için teşekkürler...