- 1151 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ABA ALTINDAN SOPA GÖRÜNDÜ!
20 Haziran 2011, 14:00
Yasemen AKYÜREK
Son seçimlerde TÜRK HALKI aba altından sopayı gösterdi nitekim!Yıllardır varolan dayatma siyasete bir başkaldırıydı bu seçim sonuçlarıda.3 dönem iktidara gelme gerekçesini açıklıyor sanırım bu netice.
TÜRK HALKI artık dayatma siyasete ’YETER ARTIK’ demek istedi bu skorla.
Peki neden böyle bir sonuç çıktı?Buna dair çok yazıldı, çok çizildi,pek çokta yorum yapıldı.Esas olansa, herzamanki gibi provakatörlerin kuru sıkı sallamaları boşa çıktı.Büyük bir hezinet yaşadılar neyazıkki. Tam bir fiyaskoydu onlar için bu seçim.
AKP ise bundan dolayı büyük prim yaptı gene.Ancak bunun ne AKP hükümetinin istikrarlı çalışmalarıyla,
nede çok iyi yönetimleriyle ilintisi vardı.Gerçek olan bir tek şey vardıki;oda TÜRK HALKI nın yıllar varki dinine yapılan zulmün,dışlanmışlığın vede yoksayılmanın cevabını verdiler siyasetçiye ve avrupaya. Yıllardır görmüş oldukları üvey evlat muamelesine tokat gibi cevaptı.
Bu ülkede yıllar varki iki kutup oluştu yada oluşturuldu.LAİK kesim modern İNANÇLI KESİM gerici ilan edildi ne yazıkki.ÖZLÜK HAKLARI elinden alındı dindar kesimin.Kimi gün ’irticacı’ damgası yedi kimi gün ’terörist’ ilan edildi.Eğitim hakkından tutunda çalışma alanları daraltıldı bir bahaneyle.Çünkü dini kesimin eğitimi, vede bu ülkede çalışma sahasında bulunması oyunlarına çomak sokacaktı.Bu gerçek bilindiği için ötelendiler,dışlandılar. BİR türlü huzur yüzü görmediler anlayacağımız.
Buna sebeplede en yakın olanı getirdiler iktidara.AKP KÖTÜNÜN İYİSİ OLDU ONLAR İÇİN.En azından inançlarına hakaret etmeyen, yaptıkları işler çok doğru olmasada, tam istediklerini bulamasalarda razı geldiler.Bile bile isteye isteye verdiler oylarını.
’Geçenlerde bir yazı okudum gazetede SEVGİLİ YAZAR arkadaşım şöyle yorumlamış’Cemaat desteğiyle gelindi AKP CEMAATLERDEN DESTEK ALIYOR ’çok merak ettim sevgili arkadaşım ’SİZ HANGİ CEMAATTEN ALIYORSUNUZ DESTEĞİNİZİ?’ almış olduğunuz destek çokta legal olmasa gerek.
Sizi destekleyenlerin islamiyeti karartma çabalarına vereceğiniz cevap ne olacak?CEMAAT OLGUSU sadece dindar kesime has bir yorum şekli değil malumatınız.’
Başka yerlerde sebep aramanıza gerek yok üstadlar!
İşte TÜRK HALKI nın ’aba altından sopayı’ kimlere ne için gösterdiği anlaşılmış oldu bu seçimle..
Artık bırakın şu halkıda inandığı gibi yaşasın!
Eğer inandığınız özgürlük ve gelişim ise (hiç öyle algılayamıyorum
özürdileyerek!)
insanların yapabilecekleri ve bu ülkeye nasıl hangi alanda katkı sağlayacaklarına bakınız.
Umuyorumki AKP hükümeti bu dönemde daha az yanlış yaparak halkın güvenini biraz daha kazanır.
HEPİMİZE HAYIRLI UĞURLU OLSUN İNŞALLAH!
YORUMLAR
Din istismarının iğrenç bir boyut kazandığı bir 10 yıl yaşadık. Daha öncesinde de YİMPAŞ, KOMBASSAN ve Mercümek taifesinin gözümüze soktuğu istismarı siyasi alanda denediler ve başarılı oldular. Dini, milliyetçiliğin alternatifiymiş gibi dayatarak sağ kesimi "ya ahiret ya millet" gibi uyduruk bir tercihin içine çektiler. Pekii bu dayatmadan nemalanan kesim ne yaptı ? Onlarda en büyük şeytan Amerika'nın kucağında keyf yaptılar. Erdoğan bir yandan islamı oy kepçesi olarak kullanırken bir yandan da Irak'taki hristiyan zulmüne alkış tuttu. Irak'ta milyonlarca müslümanı öldüren, işkenceler eden, camileri tuvalet ve müslümanlara tecavüz mekanı olarak kullanan Amerikan askerlerine övgüler yağdırdı. Kahraman ilan etti. Evlerine sağ salim dönmeleri için açık açık dua etti. Biriniz de sormadınız bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diye. Pensilvanya fatihi (!) dünyada başka yer yokmuş gibi gidip Amerika'nın kucağına oturup Amerikanın emirlerini Erdoğan'a ileten bir kukla konumundayken bırakın sorgulamayı, yabancı ülkelerde asıl işlevi Amerikan casusu yetiştirmek ve Amerika adına casusluk yapmak olan Gülen Okulları'ndaki Türkçe öğretmek gibi ucuz gösterilere kandınız. Bu kadar kolay kandırılan bir millet olunca Amerika'nın bir tek bomba dahi atmadan işgal edebileceği bir ülke olduğumuz farkedildi. Hiç kimse çıkıp da tarihinde binmediği eşeğe ot vermemiş Amerika'nın Gülen'in üzerine bu kadar titremesinin, çiftlik tahsis edip CIA ve ve FBI korumasıyla koruyup gözetmesinin nedenini sormadı. Ya da sormaktan çekindi. Çünkü cevap çok netti... Abaküs beyinli tabir ettiğim, günlük hayatını idame ettirecek kadar beyinciği olanların bile cevabını bildiği bu sorunun cevabından akıllı geçinenler bile ürktü. Din kelimesi her türlü pisliği örten bir tema olarak hayatımızdaki yerini aldı. Karl Marks'ın kendinizden olmayan herkesi faşist ilan edin diye ürettiği mantığın aynısını, bize karşı çıkan herkesi dinsiz ilan edin diyerek kullandılar. En başta askerler gavur ilan edildi. Milliyetçi kesim din ve ümmet düşmanı ilan edildi. İnsanlarda AKP yi desteklemezsek dinden çıkarız gibi bir düşünce yerleşti. Din kisvesi altında yapılan ihanet, soygun, talan, eziyet mübah görüldü. Deniz Feneri gibi bir asrın hırsızlığını bile yok saydılar. Annelerin babaların boğazlarından keserek dersanelere yolladığı çocukların emekleri cemaat çetesinin geri zekalı çocuklarına ve yandaşlarına dağıttığı şifrelerle heba oldu. Allah'u Teala'nın benim karşıma kul hakkıyla gelmeyin dediği unutuldu. Öyle ya Gülen yapıyorsa Allah mazur görürdü ! Zannediliyor ki Allah her pisliği benim adıma yaptınız hadi buyrun cennete diyecek. Yine aynı iktidar Irak'ta Amerikan zulmüne alkış tutarken Libya ve Suriye'de birden müslümanların hamisi kesildi. Irak gavur muydu ? Irak Türkmenleri gavur muydu ? Bir "van munit" e aklı başından giden bu millet için kenarda köşe de "Tu munit" "tıri munit" bulundururlar herhalde...
Ben sizi milliyetçi birisi sanırdım. İslam kisvesi altında mensubu olduğunuz Türk Milleti'ne yapılan eziyetleri gönül rahatlığıyla izleyebiliyormuşsunuz oysa. 40 bin kişinin katili bir zerdüşü affetme planları yapan, Türk kimliğini bu coğrafyadan silmek için and içmiş bir zihniyeti sırf islami nutuklar atıyor diye destekleyebileceğinizi hiç ummazdım. Bir yandan milliyetçiyim deyip bir yandan Türk düşmanlığının gelmiş geçmiş en koyusunu uygulayan bu iltidara alkış tutmanın diğer adı "Altı kaval üstü Şişhane"liktir. Öyle ya bunlar müslüman değil mi ! Ne yapsalar doğrudur. Tıpkı Irak'ta gözlerini bağlayıp önlerine oturttukları bir müslümanı şehadet getirmesine aldırmadan güya islam adına kıtır kıtır kesmeleri gibi... O Allah ki onları cennete buyur edeceğini, ne iyi ettinizde kıtır kıtır adamı boğazladınız diyeceklerini sananları gaffar adıyla beklemektedir. Aynı şekilde Türk milleti boğazlanırken tırışka bahanelerle seyirci olan sizler eminim ahiretteki yerinizi hazırladığınızın da farkına varırsınız.
yasemen akyürek
Lütfen beni bir daha her hangi bir kutba dahil etmeye çalışmayın
anlamadığım şu ki dini neden hep ötelemeye çalışıyorsunuz bunu da anlamış değilim bence taşıdığınız duyguyla çelişiyorsunuz
BEN ELHAMDÜLİLLAH MÜSLÜMANIM VEDE ARAŞTIRMALARIMI SIRF BU YÖNDE YAPIORUM BEYFENDİ.BEN BURADA SADE BİR VATANDAŞ OLARAK HİÇ BİR SİYASİ KİMLİK TAŞIMADAN YORUM YAZDIM.AYRICA BİRAZ TARİH BİLGİİSNİN GERÇEKÇİLİĞİNİ ARAŞTIRIRSANIZ SİZDE PEKALA ULAŞABİLİRSİNZİ.MALUM İLETİŞİM ÇAĞINDAYIZ HER BİLGİYE ULAŞABİLMEMEİZ MÜMKÜNDÜR.ELEŞTİRİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILAR.
''Aba altından sopa göstermek '' '' Kâfir '', ''Gâvur '' işte, sizin gibi kendilerini müslüman zannedenlerin, dini siyaset çamuruna bulaştıranların gerçek zihniyetleri ve kendilerinden olmayanlara lâyık gördükleri sıfatlar.
Nerede İslâm ve O'nun ön gördüğü sevgi, şefkat, hoş görü ?
O sopa gerçek müslümanların eline geçip de size doğru bir döner ki ; kaçacağınız yer ABD olur !