- 706 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Ücretsiz Kitap Dağıtabileceğim İstanbul’da Bir Mekan Arıyorum
*Kitap bastırmak isteyenlerin öncelikle matbaa, yayınevi, dağıtım şirketleri engellerini aşmaları gerekiyor ki bu çok zor bir iş. Çünkü çevre, torpil v.s gerekli. Yani bizim gibilerin denese de başarısız olacağı bir seçenek.
*Zor da olsa başarma imkanı olan bir başka yol: Kendi imkanlarımızla kitaplarımızı bastırmak. Bunu tercih ederseniz matbaacılarla cebelleşmeyi peşinen göze almalısınız. Tabi biraz da paraya kıymalısınız.
*Diyelim ki kendi imkanlarınızla kitaplarınızı bastırdınız, elinizdeki yüzlerce belki de binlerce kitabı ne yapacaksınız? Nasıl dağıtacaksınız, hangi yolla okuyucuya ulaşacaksınız? Boşuna dağıtım şirketlerinin kapısını aşındırmayın. Çünkü cevap belli!
*Bir yol aramalısınız, yoksa eviniz kitap mezarlığına döner. Şuna buna, dosta akrabaya veriririm ya da kitap şenliklerinde satarım diye düşünüyorsanız, çok iyimsersiniz derim!
*Ücretsiz dağıtmak isteseniz, gönderme masrafını üstlenmeyi bile kabul etseniz, gene de yeterince taleple karşılaşmayabilirsiniz. (Denediğim için böyle konuşuyorum!)
Bu yazdıklarıma bakıp da sakın moralinizi bozmayın. Hele okurları sizin eserlerinize ilgi göstermiyorlar diye asla kitap sevgisinden yoksun olmakla suçlamayın. Bunun yerine uyguladığınız yöntemleri gözden geçirin ve gerekirse yeni yöntemler deneyin. İşte şimdi ben bunu yapmaya çalışıyorum.Şöyle ki:
*Kendi imkanlarımla üç tane kitap bastırdım. Bunlardan yaklaşık 500 tanesini ücretsiz gönderdim, 300 tanesini de maliyetine sattım. Buna rağmen elimde hâlâ binlerce kitap var.
*Amacım para kazanmak ya da reklam yapmak değil. Aslında okunmak da değil. Çünkü bu kitapların üçü de internet ortamında da yayımlandı ve yeteri kadar okuyucu buldu.
*O nedenle benim amacım, okunmanın ötesinde kitap olarak okurun kütüphanesine girmektir. Çünkü gün gelir internetteki yazılar kaybolabilir, ama kitap uzun süre varlığını koruyabilir.
*Kitaplarım:
1-Mağaranın Kamburu
2-Nifak…
3-Memleketimin Delileri
*Benim ya da kitapların adını google’a tıkladığınızda açılan sayfalarda gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz.
Son Söz: İstanbul’da yayınevi, kitapçı, kafe, kıraathane, dernek, lokal, belediye, sendika, siyasi parti, alışveriş merkezi gibi mekana sahip olan bir yerde kitaplarımı ücretsiz olarak okurlara dağıtmak istiyorum.
İrtibat için: [email protected] ve 0 535 723 35 79
Hep birlikte bekleyelim ve görelim: Bakalım bu yöntem tutacak mı?
Saygılarımla…
YORUMLAR
Ömer Faruk Bey, siz çok güçlü fikirleri ve yazma sanatı olan değerli bir kalemsiniz. Umarım her şey gönlünüzce olur. Bana göndermiş olduğunuz romanın, edebi değeri yanında manevi değeri de çok yüksek. Tekrar teşekkür ederim. Saygılarımla.
Ömer Faruk Hüsmüllü
Değerli yorumunuza ve iltifat dolu sözlerinize çok teşekkür ederim.
Selam, sevgi ve saygılarımla.
evet çok haklısınız
aynı dert bendede var
bir şiir kitabım birde küçük romanım var bastırdığım ama ne satabildim nede dağıta
ama hala çıkarmak istiyorum
meşhur olmak değil yazdıklarım kitap olsun ki kaybolup gitmesin diye
saygılarımla rabbim yar ve yardımcınız olsun
herşey gönlünüzce olsun
Ömer Faruk Hüsmüllü
Kitap bastırma cesaretini gösterdiğiniz için sizi kutlarım. "Cesaretinizi" diyorum, çünkü bu ortamda böylesi bir davranışta bulunmak o kadar kolay bir şey değil. Birçok insan tanıyorum ciltler dolusu kitapları var, ama ya bilgisayarındaki dosyalarda ya da çıktı alınmış kağıtlar halinde evindeki bir dolabın gözünde bekliyor bu eserleri. Bastıramamış, bastırma umudu da yok. Çoğu zaten bunu çoktan kabullenmiş.
Siz ve sizin durumunuzdaki tüm arkadaşların bir şeyler yapmak için, eserlerini okuyucuya ulaştırmak için yeni yeni yollar denemesi gerekir. Bir yolda başarısız olursak ötekinde de başarısız olacağız demek değildir bu.
Bir şeyler yapmaya çalışmak şüphesiz ki hiçbir şey yapmamaktan daha iyidir.
Selam ve saygılarımla.
AYSE 09
ilginize çok teşekür ederim azimliyim inşallah rabbimde yardım etsim de diğer yazdıklarımda kitap haline gelsin çok istiyorum
sizede diyorum her şey gönlünüzce olsun
hayırlı günlere
Ömer Bey, kitaplarınızı okuyucuyla buluşturma çabanızı taktirle karşılıyorum. Bahsi geçen kitaplarınızı bana da gönderdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Şimdilik okuyucu kitlemiz az ama belki diyorum; insanlar internetten bıkınca tekrar kitap okumaya döneceklerdir. Biz yazmaya devam edelim:)
Teşekkürler çabalarınız için, belki tutar. Tutmasını gönülden diliyorum.
Selam ve saygılar.
Ömer Faruk Hüsmüllü
Değerli yorumunuza teşekkürler.
Yılmak yok.
Tekrar tekrar deneyeceğiz. Nasreddin hocanın göle maya çalması hesabı: Ya tutarsa!!!
Saygılarımla.