- 1011 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
RÜYA GiBi BiR GECE YA$ADIM BUGÜN!! 1
arkada$larin dügününe gittik.Kendi dügünlerimizdeki gibi etek bluz giyindik,yunduk darandik i$te.Dügün salonunun kapisina gelince gözlerim falta$i gibi acik kaldi yemin ederim.O nasil bir salon ve dekorasyondu beee?inanin kendimi rüyalar aleminde padi$ahin sarayinda misafir sandim.Rengarenk simli ,pullu dantelli kostümler,makyajli iri gözlü hizmali kizlar, kadinlar.Cocuklar bile ayni tablondan firlami$da yanimiza gelmi$ gibilerdi.inanamadim gözlerime ,$oka girdim.
Sahneye gelinle damat icin taht kurulmu$.Lila tonalarinda satenler tüller harikaydi bee.Tahtin kenarlarinda gümü$den mumluklar koymu$lar koskocaman.Sanki Arap yarimadasina ucmu$ gibiydik.Oyun oynamak icin sahne yokdu dikatimi cekdi.Yerlerde el yapimi halilar serilmi$di.Oturdugumuz masalarin altinda hali yokdu.Kendi kendime sordum ama birtürlü cevabini bulamadim.Ta ki oyun havalari calipda arap avratlari göbek atmak icin oynamaya kalkmalarina kadar sordum durdum kendi kendime.Süslü püslü avratlar masalarindan kalkdilar.Ayakkabilarini cikartan cikartana.Elbiselerine göre sanki özel yapilmi$ apartman topuklu lüks ayakkabilar.ince topuklarla oynayamadiklari icin yerlere hali sermi$ler iyimi.Gördünüz demi arkada$lar ,neleri dü$ünüyo ellerin insanlari.Ay bir oynadilar bi oynadilar sormayin gitsin.Tesadüfdür salonda arap arkada$larimda vardi.Birisi parmagiyla gel gel dedi bana.Anaaa dedim ayol ben cifte telli,misket amanin yandan oynarim, ne i$im var oryantalle beee dedim ,kendi kendime.Ama nafile avrat azmi$ illade gellll gelllll diyordu.Napiyim tarih utansin dedim ve kalkdim ayaga.Gettim avradin yanina.Utandim ayakkabilarimi cikartamadim valla.Onlarin ayakkabilari süslü püslü ,benim ki ise siradan bir iskarpindi.Ay nerden bilebilirdimki bu kadar sosyetik olacaklarini.Yepis yeni aldigim etekle bluzumu giymi$dim sadece..neyse ba$ladim kivirmaya..yok anam yokkk, dalagim sapdi haa..zaten kilo almi$im göbek sorun yapiyor ,bide oryantal oynamaya kalkinca ic organlarimin yeri degi$di sanki:)).Amanin sagdan soldan diyorum ama nafile, yav benim ayagim bu oyunu almiyor.Ecik salladim a$adan yukardan olmuyorrrrrrrrrrrr..Kendi kendime müzüge yorum yaparak biraz oynadim ve yerime gittim.Tabi bu arada göze carpiyom,cünkü parmakla gösterme benim gibi giyinen avratlar.Ba$ parmagi göstererek süper diyorlardi bana:)) Eltilerim ve görümcelerimde yanimdaydi.Onlar cesaret edemediler sahneye oynamak icin kalkmaya..Masada tuzluk gibi oturup durdular..Ben firsati kacirirmiyim ayol. Kadinlar matinesi gibi ,ne güzel oh oh amanin yandannn dedim:))Ya süper bir$eydi araplarla bir arada olmak.Güldük eglendik.
Saatler ilerlerken bir$ey dikaktimi cekdi.Avratlar ayni avratti ama, elbiseleri habire degi$iyordu.Sanki defileye geldiler ve podyumda saliniyorlar.Her elbiseye ba$ka bir sac modali ve makyaj.BEN KADIN DEGiLMiYiM diye dü$ündüm bi ara yemin ederim.Eltime dedimki;kiz bacim biz gelinmi olduk sandik kendimizi haaa? ayni dul avrat gibi alip getirmi$ler bizi kizzzzzzzzzz.Ya insanin o an yeniden evlenesi geliyor.Sansür duymasinda arab birinimi bulsak diye dü$ündüm:)) $aka bir yana evlatlarimiza bizde böyle bir rüya gibi dügün yapsak diye dua ettim.Kadin, erkek ayri oldugu icin sansür yokdu anlayacaginiz.isteyen istedigini giymi$ ve salona dalmi$.Acayip organize edilmi$ bir dügündü.imac mekirmi? bekirmi neyse hahh i$te ondan vardi.Gelinle damadin yemesine ,icmesine,gülmesine yürümesine bile kari$di yav.Alaman helga yengem bi havaya girmi$ bi havaya girmi$ sorman yaa..El i$aretleri edalari ,sanki kendini Cemil ipkeci saniyodu:))Gelinin üstünü 3 kere degi$dirdiler ve misafirlere geci$ töreniyle yari$ ati gibi dolandirdilar..Damatin agzi taaa kulagindaydi.Gelinin 32 di$imi vardi yoksam 40 mi bilmiyom ama koskocaman cikmi$di hepsi di$ari..Onlar gezinirken bi ara gözüme misafir defteri carpdi.isteyen gidip bir$eyler yaziyordu.Valla ne yalan söyleyim almancam catir patir idare ediyo.Yazmaya kalksam türkce dü$ünüp yazarim ve Almanca güm diye giderdi ve karizmam cizilirdi.Türkce yaziyim diye dü$ündüm..Yazacaklarimi durun size anlatayim;
ARKASI YARIN BEKLEYiN ANACIMMMM:)))
YORUMLAR
yaban gülü(gurbetbaci)
AYSE 09
bekliyorum bendeeeeeeeeeee
sevgilerimle