- 658 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SADECE SENİN İÇİN
Huzurun sesini bilir misin, kardeşim?
Hani sevdiklerin gider, kendini yalnız bulursun. Sonra öğrenirsin öylece kalmayı. Hayallerini kurarsın, senin hayallerini... ve her sessiz kalışlarında kendine fısıldarsın. İşte huzurun sesi budur, huzurunun sesi...
Hafif bir gülümsersin. Bakma, içinden kahkaha atmak gelir aslında. Lakin duyan olur. Sana özel değil mi? Kime ne! Duymasınlar sesini... Huzur daimi kalacaksa gerçek olur. Daimi huzur, her fısıldadığında gülümseyebiliyorsan olur. Yalnızlık elbet kalacağın bir haldir. Hayallerini yalnızlığa da kurarsan sonrası ne kırık olur ne de hüsran.
Gidenin olmuştur elbet... Hatta gidenlerin olmuştur belki. Onların gittiği yollara bakıp durma! Yalnız onları görürsün orda. Orta yolda da dikilip durma! Gidenlere sırtını dönme vaktidir zaman. Dön yönünü ve görmeye çalış en önünü...
Kaldır kafanı, kendini gör! Bakınma etrafına; bekleme, indir elini. Yürü yoluna, kendi yoluna... Yolun olur da kesişirse olurunla, kaldırmadan sen elini; tutar elleriyle,güzel yüreğiyle... Olurunla dedim ya hani... Senin dilediğin gibi olmalı biraz. Yollar kesişmeden tanıt kendini. Beğendirmene lüzum yok. Yolunu sağlam tut, elinle sonunu göster. Söyle! Ben bunu istiyorum, de. Dilerse senin yoluna kendi yolunu da ekler. Olmadı ise teğet geçer. Huzurunu bozma. Kasma ve neden olmadı diye de hiç kızma.
Beğendirmek değişmeye de ihtimal getirir. Gerek yok. Değer bilinmesini beklersin sonra... Nitekim beklenti girdi mi hayatına eksilirsin. Hesap tutar, kafana göre de dürer olursun. Kimse bilmez, ruhu dahi duymaz. Kendi içinde kaybolursun. Anlatmaya çalışacaksın, bunlar elbette olacak. Ben sana şunu söylüyorum. İnsanlar çoğunlukla kendilerini görürler ve hep kendilerine tepkisiz kalırlar. Sen istenildiği gibi olmaya çalıştıkça daha az tepki göreceksin. Bu muhakkak böyle. Bu yüzden diyorum ki, sen bir tane ol! Kendini gör, en önce kendini sev. Başkaları senin için değiştikçe değil de sen bildiğin doğru yolda değiştikçe tepki ver, yalnız kendine... Ne benze birine, ne de benzet birini kendine. KENDİN OL, SAYGI DUY! ve unutma her zaman hayallerin olsun, ucu biraz yalnızlığa kaçık... Her sessiz kalışlarında fısılda... ve gülümse, KENDİN İÇİN KENDİNE...
AYŞE BETÜL
YORUMLAR
gül isen,dikenini gizleme...
bülbül isen nefesini...
yandan bakınca,diğer yanınında aynı olduğunu belli et..
diyorsun:))
kendini tanıyan alemi tanır..anlar.
kendisiyle barışık olmayan la herkes düşman olur.değilmi betül hanım..
iç huzur gibisi varmı.tefekkür e dalmak halis muhlis zeytin yağı gibidir.
her derde deva dır.
insan her daim iç dünyasıyla konuşmalı..dost olmalı.
iç alemi öyle bir ummandırki..içinde her türlü canlının barındığı derya gibi dir..
nefes alınmıyor sanırsın ama..
ne canlıları barındırır içinde..içine dalan bilir ancak..
sükuut gibisi varmı..
tebrikler yazan kaleme..
sadece betül
kendisiyle barışık olmayanla herkes düşman olur...
katılıyorum ve anlamaya sarfettiğiniz zaman için de teşekkür ediyorum ayriyeten...