- 623 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BİLİYORMUSUN????
Biliyormusun????
Seni dünya da hiç kimsenin hiçbir şeyi sevmediği kadar çok seviyorum!!!!!
Yıldızlara ulaşmak ne demektir bilirmisin? Hani bazı geceler adeta yağarlar, ışıl ışıl gökyüzünden.
Elini uzatsan tutacak gibi olursun, pencerene gelip gülümser göz kırparlar bazen, ’’hadi gel yakalamacılık oynayalım’’ dercesine. İçindeki sese uyup çılgınlık yapmaya kalkarsan şayet, ebe olarak kalırsın sonsuza değin. Bazen göğe merdiven dayar, şimdi yakalayacağım diye sinsice planlar kurarsın. Nafile!!
Hep bir basamak kalır. Parmakların adeta uzar, ha tuttum dersin. Lakin, yine bir basamak.
Asla yakalayamaz, tutamaz ebe yapamazsın onları. Sen yaklaştıkça kaçarlar.
Aşık olmaya gör, içlerinden en parlak fakat, en masumuna. O göz kamaştıran parlaklık, o eşsiz gülümseme ve az evvel giderken yerini emanet aldıkları güneşten daha sıcak olan yıldıza, hep uzaktan bakıp hayaller kurup bir gün belki sadece hissede bilmek, dokuna bilmek hayali ile yanıp tutuşursun.
Yanmaların en güzelidir bu.
Koştura, koştura geçen şu hayata seni tek bağlayan, içinden kahkahalar atmanı sağlayan. Haykırarak, ’’Bir kızıl goncaya benzer dudağın, Açılan tek gülüsün sen bu bağın’’ şarkısını coşkuyla söyleten ve varlığının yegane anlamı olduğunu, kimseden saklamayacak kadar cesur bir yanıştır bu. Her gözlerini açışta, yaşadığını her hissedişte ve tanrının artık ’’buraya kadar’’ diyeceği güne değin sürecek sevgilerin en güzeli, en muhteşemi. Yüreğinin alamayacağı, ellerinin tutamayacağı kadar büyük fakat; haykırarak dünyaya ilan edeceğin, kim sevebilir benim kadar diyebileceğin kadar asi, sahip olduğun en güzel ve özel duygudur bu yanış.
Korkusuzca ve çekinmeden SENİ SEVİYORUM sevgili yıldızım dersin. Varlığı sana yön gösterir. Iyi ki tanıdım seni, iyi ki varsın deyip hep olması için dualar edersin.
Bilmem anlatabildim mi?
Seni ne kadar sevdiğim…
İlknur Yüce
YORUMLAR
Her gözlerini açışta, yaşadığını her hissedişte ve tanrının artık ''''buraya kadar'''' diyeceği güne değin sürecek sevgilerin en güzeli, en muhteşemi. Yüreğinin alamayacağı, ellerinin tutamayacağı kadar büyük fakat; haykırarak dünyaya ilan edeceğin, kim sevebilir benim kadar diyebileceğin kadar asi, sahip olduğun en güzel ve özel duygudur bu yanış.
Yürek güzelliğinin satırlara aksedişi. Gönlümüzde meltemler esti, şebnemler açtı. Satırlarınıza sevgiyi nakış gibi işelemişsiniz. Yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgiler.