SEÇİM İZLENİMLERİM
OZANCA
SITKI DEMİR
SEÇİM İZLENİMLERİM
Sevgili okurlarım uzun bir süredir sizlerle olamadım artık köşemdeyim. Ben başka bir gazetede yine ozanca adlı köşemde bir eleştiri yapmıştım.31.01.2010 .tarihli içinizdeki mafya çeteleri ve fuuş batağını temizleyin Biz ALEVİ ler size gelelim dedim bana gelip ne oluyor demelerini bekliyordum ki onlar beni mahkemeye verdiler .Seçime az bir zaman kala 10 kaset ortaya çıktı kasetlerin devamı var mı derseniz tabi ki var oysa zamanında bana gelselerdi bu işler sessiz bir şekilde halledilirdi .Partide yara almazdı.%15 bekliyordum olmadı nedenleri artık herkesçe biliniyor yine mahkemeden dolayı mersinde ALEVİ vatandaşlar bu partiye oy vermedi tam tersi bir kısmı bağımsız adayi destekledi mersin tarihinde bir ilke imza attılar ben yaklaşık 15 ay önce kasetlere dikkat çektim.Ben yargılanırken kasetleri yayınlayanlar serbest geziyor bunu bilen dostlarım karşı alternatif olarak kürt milliyetçilerini desteklediler buda beni üzmüştür tabi ki.
Ben böyle olmasını istememiştim ama ne kadar haklı olduğumu gördüler sanırım.Ben değerli meslektaşım GÜL hanıma seçimden önce bu partinin oy kaybedeceğini söyledim ve dediğimde çıktı .Sn. yöneticiler bazı konuları çok hassas düşünmek zorunda olmalı aksi taktirde bu tür hatalar ortaya çıkar .Ayni partinin İl yöneticilerinden birinin internete kaseti düştü alkol masasında bayanla kadeh tokuşturuyor soruya cevap çok ilginç olmuş .Başkanım benden daha alemci daha güzelini yapıyor diyor bu zat halen el üstünde tutuluyor bence yorumsuzdur yorumu halk yapar ve bu halk cevabını sandıkta verir. Ben sn il başkanını tanımasaydım o zatın sözlerine bende inanırdım sanırım anlayamadığım şey bu tür insanlar halen bu gibi yerlerde nasıl oluyor da yer buluyorlar şaşmamak elden değil.seçim izlenimlerimi bir süre sizlere Aktara cam bu bir başlangıç oldu amacım kişileri rencide etmek değil yanlışlara dikkat çekmektir .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.