- 969 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ANKARA VE HAYALLERİNDE
Yazın sıcaklığını tüm bedenimde hissederken sensizlik sarmış dört bir yanımı. Ankara şimdi daha mı soğuk daha mı ayaz acaba. Ve her adımda yüzüme çarpan rüzgar, sensizlik gibi vuruyor tokadını ağır ağır ve hissettirerek. Ankaram da rengarenk çiçekler var şimdi, dört bir yanda kışı kıskandırmak istercesine. Soğuğun yerini serin bir rüzgar almış şimdi, okşarcasına geçerek yanımdan. Güneşi beklemekti seni beklemek, bulutları izlemekti seni düşünmek ve şimdi sen varsın HAYALLERİMDE. Nasıl bir şey HAYALLERİNDE olmak bir insanın, nasıl bir şey yüzüne ayaz çarparken haşince, ümitle baharı düşünmek. Ah bizim bozkırımız vardır uçsuz bucaksız, alabildiğine geniş ve yalın. Yakıcı ayazı yazın bırakır yerini yakıcı güneşe ama bizim her bir Ankaralının her şeye rağmen HAYALLERİNDE hep başka bir yer vardır. Serin, güzel ve kıskandırıcı.
Hayallerimiz vardır uzanan bozkıra rağmen bir o kadar büyük ve dolu dolu ve bekleriz hep ona ulaşmak için. Güneşimiz yakar , ayazımız acıtır ama hayallerimiz vardır bizim içimizi ısıtır.
Martılarımız vardır bizim
Denizi kıskandırırcasına
Çığlık çığlığa bağırırlarda
Denizimi özlerler,
Yoksa bozkırımı süzerler bilemezsin.
Hayallerimiz vardır bizim
Yada hep olmak istediğimiz bir yer vardır
Adı saklıdır, özlemi saklıdır
Her bir Ankaralının HAYALLERİNDE.
Bozkırda yaşamaktır bizim ki
Hayallerden sarhoşuz da
Söyleyemeyiz kimseye,
Tek bir çiçeğimiz vardır da
Kızar, beğenmez diye veremeyiz sevgiliye.
Söyle Kırmızı bozkır gelinciği söyle
Anlat ne var hayallerinde,
Anlat ta bilsin bozkırı
Bozkırdaki seni, beni ve Ankarayı
Öğrensin nasıl yaşadığımızı HAYALLERİNDE…
YORUMLAR
İçinden Ankara geçen yazıları seviyorum yaşamayanın sevmediği soğuk bulduğu bu şehre dair.Ben ise hayatın hüzünlü yanından bile bir mutluluk çıkarmayı seven bir Ankara insanı olarak Ankaranın o buz gibi ayazına rağmen ilkbaharla size göz kırpan ve sıcağı daha güzel günleri vaat eden yazını,sonbaharını ve ilkbaharını seviyorum bir kışınada katlanmaya çalışıyoruz diğer üç güzel mevsim hatrına.
kutsaltoprak
görüşmek dileğiyle
Ankara taşıyla toprağıyla yaşanılası bir şehirdir. Ne sevdalara kucak açmış, ne siyasi sahnelere ev sahipliği yapmış ve nice insanımızın kalbinin attığı bir şehir olmuş....
Ankarada yaşayan biri olarak hayallerin değil gerçeklerin hayalidir ankarada yaşananlar....
Samimi, anlaşılır dille yazılmış güzel bir yazı okudum gönül sayfanızdan, candan kutluyorum yazan yüreği...
Sevgiyle...