- 721 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ayak oyunları..............
hep düşünmüşümdür, ülkemin başına ne zaman ülkesinin ve milletinin haklarını koruyan kollayan insanlar topluluğu gelecek.."diye"..icazet almadan bir yerlerden..bildim bileli kendimi erdiğince de aklım kafa yordum yıllarca..dünyanın her yerinde elbette iktidarlar var, hükmeden hükümet olarak karşımıza çıkan...doğrusuda budur..elbet sandık halkın önüne geliyor döneminde..ve çıkıyor sandıktan halkın sözü..
buraya kadar eyvallah....
bana göre tabii ki benim düşüncelerim ama ülkemin kaderini en derinden etkileyen "olumsuz yönde" iki zat-ı muhterem var..aslında çok insanlar oynamıştır ülkem ile, ama bu iki şahsiyet özenle seçilmiş ülkemin düşmanları tarafından ve iyice sayılabilecek bir şakilde donatılmışlardır..yaş olarak ta 1980 ihtilalinden sonrasını hatırlıyorum, ve gözlemlerim bu yönde..ihtilal hakkında yazılabileceğim ve söyleyeceğim şeyler olsa da bu bölümü es geçerek devam etmek istiyorum..
80 ihtilalinden sonra yasaklı diye bilinen listeler oluşuruldu..doğru veya yanlış tartışılr ama gerekte yok..ihtilalin kendi yanlış, içindeki doğruları ayıklamak bir o kadar zor...
seçilme yasağı olanlar o günki anayasaya göre seçimlere katılamıyordu..şartlar gayet açıktı..ihtilalden önce belediye başkanlığına aday olmuş veya seçilmiş, millet vekili adayı olmuş veya seçilmiş, yada herhangi bir partiden belediye meclis üyelikleri yapmış olanlar dahi yasaklı listesinde yer alıyordu...
ancak; o büyük ülke okyanus aşırı olan....ülkemi her daim yöneten ülke, yada kendi adamlarına yönettiren ülke...kenan evren’e der ki..(tabi bu benim şahsi fkrim)..şu bizim oğlanı yasaklı listesinden çıkar....kenan evrende "der ki"..çıkaramayız...ama görmezden gelebiliriz "der"...
olacak işmi...!!!herkesi gör...bir tek isimi atla...
atlanan isim "turgut özal"....kenan evren daha sonra anılarında bu kısım için...tek gözümüzden kaçan isim "turgut özal" oldu diye bahseder.....
bana göre atatürkiyemin çivisinin çıktığı yer....aha işte varan bir...burası...
görev tamamlandı..okyanus aşırı ülke memnun......daha atatürkiyem işin farkında değil...bugün ki sorunların temellerinin o günden atıldığının....
varan; iki..
bir ulusun kaderi daha doğduğunda değişen kararan, ellerinden yitip giden...
bu zat-ı muhteremde, en büyük şehrinde ülkemin verilen görevleri eksizce yaparken...kapısın bir genç kızımız çalar...
der ki;
padişahım..padişahım...
ben tıp fakültesi öğrencisiyim, lakin son senemde en önemli imtahanlarıma "baş örtüm" nedeni ile alınmadım...mezun olup diploma hakkı kazanamadım...
tutar bu kızın elinden, mahkemeye verilir üniversite yönetimi...iki yıl kadar sürer...kız çok yüklüce bir tazminat ister...tabii ki padişah ile beraber...el sebeb kız mezun olsa çok uzun yıllar doktorluk yapıp, sonra da prof olup büyük kariyer ve maddi kaynak sahibi olacakmış...."doğrudur"...çokça trilyon istenerek dava açılır ve kaybeder padişah ve baş örtülü kız.....gözünü sevdiğimin atatürkiyesi tazminat ödemekten kurtulur...
.....
ne filim ama....valla bu senaryoyu yazanlara ne demeli..atatürkiyeme bu yapılanlara ne demeli....
işte en ağır darbe; ATATÜRKİYEME....
ERDOĞAN PARTİ BAŞKANI OLUR...bi’şekilde okyanus aşırı ülke marifeti ile...tabii ki orada faliyetlerini rahatça yürüten amerikan vatandaşı olurken,amerikanın çıkarlarını koruyacağına dair...yemin eden vatan haini feytullah hazretlerinin icazeti ile....
senaryo; birinci bölüm...en kolay kısmı..
jet-pa fadıl aranmaktadır kırmızı bültenle dünya da her taşın altında...ama ne hikmetse derler ki birileri...gel her ne olursan ol...gel...gel ülkene senin suçların neki...gel bağımsız aday ol...küt siirt’ten uzak ara seçilir....
erdoğan parti başkanıdır ama..kesin hüküm giydiği için seçimlere giremez..kesin yasaklıdır yani.....
ee yuuuhhh yani.....baykal devreye girer...olurmu böyle şey der.."yok yok dedirtirler"...bence feytullah hazretleri....erdoğanın yasağını baykal’ın girişimi ile kaldırılır..
ee yuuhh yani....jet-pa fadıl için karar değişir....yargı yanlış yapmış....fadıl millet vekili olamazmış....fadıl dünden razı.....oyuna alet olma karşılığı bir gün bile yatar cezası olmamıştır...fadılın görevi tamam......bırakalım şimdi onu burada.....
ee yuh yani....bir hile ile erdoğan yasaksız kalır...ama millet vekili olmadan nasıl verecektir ki okyanus aşırı ülkeye....ülkemi.....bir hülle gerek.....bir cinlik daha...küt....ara seçim siirt’ten...başbakan......yandı mı atatürkiyem....ama daha kimse farkında değil o günlerden......
nerde kalmıştık;
haa o kızımızda değil mi.....hani şu doktor olamayan kullanılan.....
bu zaman zarfında erdoğan kızımızın elinden tutar A.İ.H.M yolunu tutarlar....üç sene kadar da orada sürer dava....gözünü sevdiğimin avrupası.....ATATÜRKİYEMİ haklı bulur....
....
erdoğan bu sırada başbakan olmuş,biçilmiş rolleri kendisine layıkı ile oynarken....o da ne kız davayı kaybetmiş...
verir veriştirir A.İ.H.M. min kararlarına..yok kızın kazanması gerekirmiş...atatürkiyemin kaybetmesi gerekirmiş...
düşünün,
bir başbakan ülkesinin kazandığı bir dava sonrası, kararı protesto ediyor...
yuhh yani...
fazlada uzatmak istemem lakin denizler mürekkep, kara’lar da kağıt olsa..yetmez önceki ve şimdiki söylemlerini anlatmaya erdoğan’nın...
ve iki kişiden biri....ülkesini dünya ya rezil eden ve ülkesini mahküm ettirmeye çalışan bu adamlara oy verdi.....lakin; bu adamların yıllardır dedikleri atatürküme ve ülkeme bakış açıları ne oldu da değişti bir günde..yada aspirin niyetine bir ilaç içtilerde atatürkçü mü oldular.....
ben inanmıyorum bu insanların vatanını sevdiğine....ülkesini aklayan mahkemelerin kararına tepki veren biri başbakan olarak kalmamalı ATATÜRKİYEMDE.........
............
"ve....hep kafamı kurcalamış hatta kemirip durmuştur bu iki şahsiyet..ve tepeden inme başımıza getiriliş biçimleri.......ikiside aynı şekilde........."
kıyı ege köylüsü........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.