- 2599 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
Hayat köprüsünde insana akan güçlü bir umuttur sevgi dedikleri.
01. 02. 211
Sevgili Mehtap Humeyra
Siteye ilk geldiğim zamanlar,yüzünüzdeki siyah tülün ardındaki gizemli bakışlı kadın profiliyle tanımıştım sizi. Zaman içerisinde yazılarınızla daha derinden tanıma fırsatı bulduk birbirimizi.
Seni tanıdığım günden beri hanımefendi kişiliğiniz ve insanlara sevgi ile yaklaşmanız beni etkileyen etkenlerin başında gelmiştir. Bazen merak etmişimdir sadece görüntü resimleri ile tanıdığım kişileri,genç mi yaşlı mı esmer mi beyaz mı? Sonra derim kendi kendime her ne olursa olsun insan gibi insan olsun sadece. Benim gönlümü fethetmesi yeterlidir. Sizde fetihler listesindesiniz.
Size mektup yazmaya nasıl mı karar verdim,benim yazdığım bir mektubun altına yorum yazmıştınız ya"ben hayatımda hiç mektup almadım"bu beni çok üzmüştü,içerlemiştim. O an ki duygularımla sana mektup yazmaya karar verdim ve sizden adres istedim.
Beni kırmayıp adres verdiğiniz için teşekkür ederim. Hayatınızda hiç mektup almadığınıza göre benden küçük olmalısınız. Bundan şunu çıkarıyorumki sen teknoloji çağında büyüdün demektir. Her çağın kendine has özellikleri mutlaka vardır. Yeterki güzellikleri görmek için bakalım. Güzel bakalım güzel düşünelim.
Bakın işte teknoloji olmasaydı ben sizi tanıyabilirmiydim? Sizin gibi sevecen bir hanımı tanımaktan onur duydum. Evlimisiniz,çocuklarınız var mı? Kaç yaşındasınız? Eğer çocuklarınız varsa benim için öpün onları. Beni merak ediyorsanız ben 52 yaşında 2 çocuğu,2 torunu olan biriyim.
Seni Allaha emanet ediyor bolca selam ve sevgi yolluyorum. Güzel yanaklarından öperim. Postanı gözlemeye başladım bile.
Sevgilerimle,Emine UYSAL...
"Sevginiz kalbimin en kutlu köşesinde ve kendi halinde huzurlu bir seyirde."Teşekkürler güzel ablam sonsuzca...
Cumartesi saat 16 00 suları Rabbim nasib ederse tatile çıkıyorum inş. Uzun bir yolculuk olacak ve bir aya yakın bir ayrılık tabi. Istanbula olan aşkım maramara sınırını aştığım her an yaralar beni. İçim dışım bir özlem olur. Sanki boğulup ölüyormuşum gibi. Havası, suyu ,rüzgarı, yağmuru, çamuru ,iyisi kötüsü her şeyi. Özetle, Istanbul aşkı bu işte.
Ve Edebiyat defteri elbet, vazgeçilmezim olan ikinci ailem dediğim içsel yüreğim olan bu latif yer. Demiştim bir gün sevgili Habibe,içimi tuhaf bir korku kaplıyor,ürperiyorum bazı zaman bırakıp gideceksiniz diye.
Tebessüm edip cevaben demişti,bırakıp gitmeyeceğiz sizler var oldukça asla. Sanal da olsa dostluk ve paylaşımın adı ve adresi hep aynı. Yeterki sevgi anlam ve ad olarak ayrışıp parçalanmasın içimizde.
Sayfasına düştüğüm ve selam alıp gönül verdiğim her dosta muhabbet ve sevgilerimi sunuyorum. Bu vesile ile tüm dostlar ve Sevgili Habib,Sevgili Cömert ve sevgili Asrana da sonsuz saygı ve sevgilerimi gönderiyorum.
Bir hak geçti ise bizden yana helal olsun. Şayet hakkı geçmiş olan varsa da bilmeden incitip kırdığımız tüm arkadaş dost ve sevdiklerimizden de haklarını helal etmelerini diliyorum inş.
Dönmek nasib olursa görüşmek dileğimle. (:
Sesim soluğum tümüyle çıkmazda sırra kadem basarsam şayet bilinki öldüm ve fatiha dualarınızı esirgemeyin benden olur mu?
Uğursuz konuşmuyorum,hazırlıklı konuşuyorum elbet. (:
Hoşcakalın ve beni unutmayın tamam.
Humeyradan sevgiler...
YORUMLAR
Sanki tatil değil ,hayatının sonuna gelmiş bir hasta gibi ,sanki ameliyata giren bir hasta gibi,psikolejik olarak çeşitli yorumlar çıkarılabilir,neyse konu bu değil ,hüzünlü yolculuğun kutlu olsun sayın Dallı
Sevgili Mehtap, ben de bir hakkınız varsa siz helal edin. Ben, yerden göğe helal ettim. Hayırlısı ile git, hayırlısıyla gel inşallah.
Sanal diye kim demişse halt etmiş. Biz birbirimizi görmesek de duygularımızla hissedebiliyoruz karşımızdakinin sevgisini ve hakkımızda ne düşündüğünü. Allah, karşımıza hep iyi niyetli kişileri çıkarır inşallah.
Dostluk kazansın.... Sevgimle.
Mehtap Yıldız
inanç dil din etnik köken her ne olursa olsun önce insan insan olsun
adam gibi bir insan olsun diyorum.
biz Allah ve Rasulünüde görmeden sevip iman etmişiz ve Rabbimiz sizler birbirinizi hakkı ile sevmedikçe iman etmiş sayılmaz sınız diye buyuyruyor bizlere
ve ben diyorumki
güzel olan Mevlamız,bizler senin ve senin rızan için birbirimizi kilometreler ötesi seviyoruz ve buda bunun kanıtıdır bilmeni diliyoruz..
yüreğiniz daim gür akıp gül koksun inş
güzel dualarıbnızda var omayı diliyorum ve yeniden bu kadar geç yaymladığım için hoşgörünüze uzanıyorum
başka türlü yayımlamak istedim ancak dediğim gibi imkan olmadı bir türlü nasip buymuş ve bu günmüş demek
saygılar sunup,hürmetle öpüyorum....Rabbimin duası ve Rasulün sevgisi üzerinize olsun inş..
ve cümlemize....
Bunca temenni ve dileğin ardından söze nasıl girilir bilmiyorum bu noktada… Ama bir kaç kelam etmekte görev kavlındendır yola düşenlere... Yola yoldaşlık edenlere... Arkadaşların sözlerine binanen odanın sessizliğe düşeeği yada ışığının söneceği şeklinde samımı nidalarıda gösterıyor kı, Gittiğiniz rüzgarla tez elden gelesınız...
Gittiğiniz yer ne kadar uzak bilmiyoruz ama siz yinede gittiğiniz yerden mektup atınız olur mu? Çünkü Novalisinde dediği gibi " Şiir aklın açtığı yaraları onarır" Bu nedenle bizi kelimelerinizden mahsun koymanız...
Yolunuz açık, bahtınız ve şansınız açık olsun... Herşey aşkla olsun, herşey aşka munkalib olsun!
_Chieftain_ tarafından 6/23/2011 7:04:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mehtap Yıldız
daha nice mektup ve selamlarda var olup buluşmak dileğimle
saygılarmla çokca
dualarda unutmayın inş...
Hak hukuk elbette helal, birde gönülden; güzel ve mutlu günler dilemek var. Gittğin yerler de, bu Vatanın toprağı dinle bak İstanbul diye inler. Dönüşün olsun ki, okunası yazılar ve şiirlere talip olalım. Bu arada Sevgili Emine ablaya hayran kaldım, o sıcacık yüreği hiç dert görmesin.
Selam ve sevgiler. Dualar da hep olacaksın.
Mehtap Yıldız
uzuuun zamandır senden haber alamadım ve zaman zaman aklıma düşüyosun
özlettin kendini veya benmi uzak kaldım bilmiyorum ama
seni bu ara görmek çok mutlu etti beni
Allah için seviyorum ve Allah için sevdiğini bilmek çok derin bir huzur
sevgimle kal ve dualar da unutma emi
öptüm kalbinden
Nilgün Akçay
Seni seviyorum güzel ruhlu, güzel kelamlı kardeşim...
Hayırlısıyla git ve dön inşallah. Yoktur ama hakkım varsa helal olsun...Sen de bize et. Ben de gidicilerdenim:))
Yeniden bir araya toplanmak dileğiyle...
Ah çok arabesk bir ruh halim var şu an:) Sahiden...Mehtaplar gidiyor bir bir:) Karanlıkta kaldık desenize...
Allah'a emanet ol.
Sevgiler.
Mehtap Yıldız
sende bizim ışığımızsın
sen bu sitenin en tatlı cimcime kızısın....seni seviyorum Aynur
ismini ismime yamadığım güzel bayan
kalbimdesin ve kalbinde olduğumu bilmek derin bir huzur ve mutluluk verici bir duygu
sevgimle kal her dem,dualarında sakın unutma beni emi,biliyosun nerelere iliştiğimi demi(:
öperim seni yüreğinden...dua üzre kal....
Aynur Engindeniz
Canım benim...
Her şey gönlünce olsun sevgili kardeşim. Kelime sığmaz araya. İki güzel gönül muhabbet etmiş gül gibi bir sitede.
Emeği geçenlere selam ve sevgiler.
Mehtap Yıldız
yeriniz ve değeriniz Rabbimin var olduğu kabimde çok ayrı bilmenizi isterim
Allah için sevip yine Allah için sevildiğimizi bilmek sıratı müstakimde bize bir umut olacaktır
o gün ve yeniden daha nice bu günlerde tekrar buluşmak arzumla
sayglar sunup dualarınızda var olmayı diliyorum...
ve elbetki Hürmetle ve saygı ile saygıdeğer validenizin ellerinden öperim,çokca selamımı iletin ve dualarnı arzu ettiğimi bildirin lütfen...
selam ile...
Nerde o eski mektuplar...
"Öncelikle hepinize selam eder büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim" diye başlayan.
İlk satırları düz giderken sayfanın sonuna doğru gittikçe yamulan satırlarıyla.
"Bizlerden soracak olursan hamdolsun,iyiyiz" diye devam eden.
Okutmak için talebe aranan mektuplar e-maillere,mesajlara esir edildi.
"Ekinlerde büyüdü,Mustafanın bir kızı oldu,Seher ile Adem evlendi,Yusuf dayım öldü...."
Diyen mektuplar artık ...
Siz de olmasanız.
Hiç mektup olmayacak hayatımızda.
Okuyamayacağız.
Saygı ile.
Mehtap Yıldız
gönül hanemde olmanız ve gönüllerinizde var olduğumuzu bilmnek mutluluk verici
Rabbim kendi için sevip yine kendi rızası adına selamı yayanlardan eylesin bizleri
daha nice mektuplarda buluşmak arzumla
dualarda unutmayın inş
saygımla....
Sevgili Hümeyra, Ayşe kardeşimin de dediği gibi hakkımız varsa helal olsun, siz de helal edin.
Tatiliniz çok verimli, huzurlu, dinlendirici geçer inşaallah.
Emine kardeşimi de hassas yüreğinden dolayı kutluyorum, ikinize de sevgiler ve dualar.
Sağ salim gidin, sağ salim dönün, bıraktıkarınızı da inşaallah sağ bulun, selamlar.
Mehtap Yıldız
yüreğimde ve sayfamda olmanuız mutluluk verici
Allah için sevip Allah için seviliyoruz
sonsuz saygımla,dualarınızda unutmayın dilerim...
Mehtap Yıldız
Allah için seviyoruz ve Allah için sevildiğimizi bilmemiz anlamlı bir ibadettir...
dua ve sevgilerimiz müşterek inş
sevgimle....