- 471 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çözüm Zamanı!
ÇÖZÜM ZAMANI
Niçin yaratıldığını bilmeyen elbette nasıl yaşayacağını da bilemez.
Önemli vazifeler dururken oyun ve eğlenceden başka bir şey düşünemez.
Çevresinde beli bükülmüş,
Hayat yükünü taşımakta zorlanan yaşlılar ile beyaz bir çuval içinde karanlık ve dar bir çukurda yalnızlığa terk edilenleri de göremez.
Görse de sıranın hiç ummadığı bir zamanda kendisine gelebileceğini idrak edemez.
Biz kendi kendimizi yapmadığımıza veya yaratmadığımıza göre keyfimizce yaşamaya hakkımız yoktur ve olamaz.
YARATILIŞINA ANLAM KAZANDIRAN DEĞERLERE İHANET ETMENİN VİCDANİ SORUMLULUĞU BAZILARINI İNSAN OLDUĞUNDAN UTANDIRIYOR OLMALI Kİ!
insani mesuliyetlerden kurtulmanın yolunu insan olmadıklarına inanmakta görüyorlar.
Israrla insanın evrim geçirmiş bir hayvan olduğunu iddia edip ispatlama mücadelesi vermektedirler.
Hayat kelimesinin içi önemine uygun,
anlam ifade edecek şeyler ile doldurulmazsa!
SONU SIFIR OLAN DIRAMATİK BİR SAHNE OYUNU veya
DÜNYA BAŞTA İNSAN OLMAK ŞARTIYLA TÜM CANLILARIN KARIN TOKLUĞUNA AĞIR İŞLERDE ÇALIŞTIRILDIĞI BİR ESİR KAMPINDAN BAŞKA BİR YER DEĞİLDİR..
Hayata artık farklı bir pencereden bakmak gerekiyor.
Karamsarlık ve ağıt derede deva değil.
Çözümü zorlaştırmak veya imkansızlaştırmaktan başka bir işe yaramaz.
Şimdi ÇÖZÜM ZAMANI!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.