- 1414 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
gel gönlüme m a s a l sal !
sorun sende değil ...
ben küçükken de inanmazdım masallara ...
’’ olur mu hiç öyle şey !...
konuşur mu hiç bir ayna ? ... bizim ayna beni bile doğru dürüst göstermiyor ... nasıl konuşsun o çatlaklarıyla ...
şekerden ev olur mu ya da ? ... hıh ne saçma !... çok kıymetli birşeymiş şeker ... ne arasın orman kulübesinin duvarlarında ...
yüzükten çıkan bir dudağı yerde bir dudağı gökte cinlere de inanmadım hiç ... annemim işportadan aldığı kırmızı kalpli yüzüğü o kadar ovaladım ne cin çıktı ne duman ... hem nasıl bir dudağı yerde bir dudağı gökte olur ki ... nasıl konuşuyor o zaman ?
ne çok gülerdim şu uyuyan güzele ! … neymiş efendim; yüz yıl uyumuş da … prensin öpücüğüyle uyanmış-mış … peh ! … 8’i geçirsek ‘’kavun karpuz yatarak büyür !’’ derdi babam … büyüye büyüye patlamadı mı acaba onca sene !...
ha !... yalancı bir velet vardı bir de … pis nankör ! … el emeği göz nuru, odunu mum ışığında yonta yonta ne umutlarla yapmış seni adam … be kerata !...nene gerek onca entrika ! … biz anamızın babamızın yanında el pençe kukla dururduk … o değil !... bi de burnu uzuyormuş her yalanda … yav git işine şaşkın peri … annemin burnu hokka gibi !...
ya şu sindrella’ya ne demeli … inanmayın ona … tamamen masal … ben 35 numara yüreğimi düşürdüm onun bunun basamaklarına … bi getirip de ‘’bu senin mi ?’’ diyen olmadı …
onu bırakın !... turp gibi rapunzel, tam bir muamma !... 80 kiloluk prensi nasıl çeker kuleye … bizim de uzun saçlarımız oldu … kimse tek teline asılmadı oysa …
yalnız … o kibritçi kıza ne çok ağladım ama … gerçek gibiydi alimallah !... o da masalsa eğer … vebali boynuna ! …
ya şu dağlı kız … şaşkın heidi ! … amcasının kızı polyanna … çocukluğum sürüm sürüm sürünürken ‘’ oh ! ne mutluyum ben … hiç değilse yerler cilalanıyor !’’ demeliymişim …hadi be sen de !...
hele şu kel oğlan yok mu ... ne sinir olurdum gıcığa !... haline bakmaz padişahın kızıyla evlenridi her seferinde ... hiç şanslı olmadım ben ... bukle bukle saçlarım olduğu halde ... ’’’
ve şimdi kırmızı, uçan bir balona inanmamı istiyorsun ... inanırım inanmasına da ... önce derinn bir düşe dalmalıyım ... hiç uyanmamacasına ! ...
22/6/’11
YORUMLAR
gülkurusu
çok teşekkür ederim ...
yaff sen ne yaptın deli kadın!
ayy ben buna bayıldım yemin ederim :)))
yaaa hangi kısmını kopyalayım bilemedim, şahane yazmışsın
offff hala gülüyorum :))
sindrella için dediklerin hele
hele keloğlan :))
ayy nerden aklına geldi valla bittim :))
sevgimle gülsuyum, harikasın yeminle!
kopma vaktim dur :))))))))))))
gülkurusu
yalnız su gülüm !... ne olur bana masal anlatma !...
:'(
Fulya CODAL
daha da işim olmaz masallarla, zira tüm gerçeği öğrendim sayende :)))))
gülkurusu
kandırıkçılar !
:)