- 905 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
İç Sıkıntısı!
Havalar artık iyice ısınmıştı. Oturduğu yerden kuşların şen çığlıklarını dinledi bir süre.
Neşeyle cıvıltıları, kumruların guruldamaları, arada farklı gelen çok tatlı bir ses galiba bülbül olmalı diye düşündü!
Dünyanın gamı kasaveti sırtına yüklenmiş gibi hissetti. Mutsuz değildi, hasta değildi fakat anlatamadığı bir bezginlik, içinden çıkamadığı bir ruh halindeydi.
Kendine yaptığı telkinler, okuduğu dualar da pek başarılı olamamıştı, sanki yüzlerce kilo taşımış, içinden çıkamayacağı sıkıntılarla boğuşmuş gibi hissediyordu kendini.
Ağlama isteğinin önüne geçmedi, kendiliğinden akan yaşları durdurmaya hiç uğraşmadı.
Akacak yaş kalmayana kadar ağladı, düşünmekten yorgun, çözüm bulamamaktan çaresiz, kimseyle paylaşmama konusunda hala ketum.
Can sağlığı olsun, dermansız hastalık vermesin Rabbim dedi, kendine moral vermek için.
Her zaman iyimser olan düşünceleri, normal haline dönemiyordu, bir türlü.
En kötü çözüm çözümsüzlükten iyidir, bu dünyada ölümden başka her şeyin çaresi vardır dedi kendi kendine.
Aslında sebepsiz vesveselerle, hayatı kendine de etrafına da dar eden biri değildi.
Ne eşiyle ne de çocuklarıyla sorunu olmasa da dünya meşguliyetleri, üst üste gelen sıkıntılar, daraltmıştı yüreğini.
Yazma okuma sevgisi bile, üzerindeki bezgin halin kaldırmasına yardımcı değildi bugünlerde.
Ciltlerle kitap okudu, saatlerce doğayı dinledi, sadece Rabbinden yardım istemek huzura kavuşturuyordu, huzursuz gönlünü.
Rabbim yardım eyle!
YORUMLAR
Öncelikle uzun bir aradan sonra merhaba...
Gerçi o kadar uzun oldu ki unutulmuş olmak da doğaldır.
Güzel bir iç dökümüydü.
Tebrikler ve selamlar...
handan akbaş
Biraz evvel Eser hanımın yazısını okurken yorumunuzu gördüm.
Döndüğünüzü anladım, hoş geldiniz, selam ve saygılar.
Kimseye cekemeyeceginden fazla dert vermez Yaradan zaten.
Bazen garip oluruz evet aglamakda güzeldir iste ozaman.
Yine güzeldi herzamanki dogalliginda bir yaziydi.
Yüreginize saglik sevgili Handan
Sonsuz sevgimle
hicbitmez tarafından 6/22/2011 9:37:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
handan akbaş
Selam ve sevgiler...
Amin Mevlam iç sıkıntısı içinde olanlara yardım ihsan eylesin...
Bbir nevi kendi kendimize dert edip hayatı çekilmez kılıyoruz...
Nasıl olsa hayat geçecek öyle değilmi?
Öyle veya böyle...
Niye zindan edelim o vakit.Derin bir nefes çekip hayatın güzelliklerini görüp biraz tebessüm kafi...
Sevgiyle güzel yüreğine biriciğim...
handan akbaş
Zaman zaman ne kadar içimizi ferahlatmaya uğraşsak da, her şey birden üstüste gelir ya! Öyle bir haldi, geçti çok şükür.
Teşekkürler canım benim selam ve sevgiler.
handan akbaş
Hep huzurlu, sağlıklı ve güzel haberler duyman, mutlu olmanı dilerim ailenle.
Sevgi ve dualarımdasın, Rabbim sıkıntı göstermesin, sevgiler.
gönül kaleminin akıttığı mürekkepler çok güzel dizeler oluşturmuş
saygıyla teşekkürlerr
handan akbaş
Sevgili arkadaşım gerçekten bazen böyle sebepsiz iç sıkıntıları yaşabiliyoruz. Şu anda eşim, kızım ve kayınvalidem Didim'deler. Erken gitmeleri gerekti. Oğlumun okul ve dershanesi o dönem kapanmadığı için ben ve oğlum Ankara'da kaldık. Geçici bir ayrılık bu ama yine de ev bomboş geliyor. Herkes bir aradayken daha farklı. İnşallah Temmuz'un ilk haftası biz de gideceğiz. Size ve ailenize selam ve sevgilerimle.
handan akbaş
Siz de sağ salim, işleriniz bitince gidersiniz inşallah.Huzurlu ve güzel bir tatil diliyorum, sevgimle.