Canım sıkıldı
O değil de;
Günün en acı haberi Rusya’dan geldi. Yolcu uçağı düştü. 44 ölü 8 yaralı.
Acıl iniş gerçekleştirilmel istenirken yerle çok sert temas eden uçağın gövdesinden dağılarak alev aldığı tahmin ediliyor.
Karayoluna göre çok daha az tehlikesizken hiçbir zaman tercihim havayolu olmadı. Uçağa sadece bir kez bindim ve başka alternatifim yoktu. Çaresizlikle eşdeğer bir durumdu. Umarım bidaha binmem gerekmez...
O değil de;
Esenyurt Devlet Hastanesi’nde hasta yakını hastasına geç müdahale edildiği gerekçesiyle doktoru dövmüş ve buna istinaden acil servis kapatılmış.
Gelen hastalara "Acil şimdilik kapalı. Başka hastanelere gidin" denilmiş.
Hastanede güvenlik yok mu da adam elini kolunu sallayarak gelip doktoru dövebiliyor!
Ve gerçekten hastaya geç mi müdahale ediliyor!
Hastanenin acil servisi ne akla hizmet kapatılır! Başka hastanelere gidene kadar olan süreçte adı üstünde ’ACİL’ hastaların hayatını riske atma lüksünü onlara kim verdi!
Bu mantıksız ve bencilce davranışın sorumluluğunu kim üstlenecek gerçekten merak ediyorum...
O değil de;
Kadın internette tanıştığı adam tarafından önce şiddet ve tecavüze maruz kalmış. Sonrasında adam kadının uyüzüne kezzap atmış...
Kadın acılarını sindirdikten sonra, ’Hayvan boğazlıyorlar gibi bir ses duydum. Sonra o sesin bana ait olduğunu farkettim’ demiş. (Kaynak: Milliyet)
Bunu yapan insan olamaz!
O değil de;
Canım sıkıldı hadi kaçtım ben...
İyi bayramlar...
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
Sevgiler Sayın Yazarım.
hepsi tamamda acilde doktoru dövmek...gayri insanilik değilmi...cahil cühela...gaddar beyinsizler....yinede doktora gidince köpek gibi kuyruk sallayıp yalakalık yaparlar....hastanede eli coplu onlar gibi adam tutsa bir vurana beş vurup başka hastane aciline gönderse daha etkili olur....sinirlerim alt üst oldu esma kardeşim...nobranlığımı bağışla saygılar
Esma KAHRAMAN
Doktor görevini ihmal etmişse ki bu sadece şimdilik varsayım sorumlu yine hastane.
Hstanenin acilini kapamaları da ayrı bir vukuat.
Sayın Yazarım düşünsene,
dövülme olayıyla uzaktan yakından ilgin yok ve yakının acillik bir durumda. Hastaneye zor yetiştiriyorsun ve acil kapalı diyorlar. Psikopata bağlanmaz mı insan o an. Bence bağlanır ve bu da yeni olaylara sebep olur. Bunun sorumlusu yine hastane ve personeli.
Doktoru döven magandadan görevini ihmal ettiği iddia edilen doktora ve acili kapatma yetkisini kendinde hak gören personele kadar herkes sorgulanmalı ve suçlular cezalandılmalı.
Bu gerçekten çok ciddi bir konu. Ve üzülerek bu cümleyi bir talihsizlik kabul ediyorum
'yinede doktora gidince köpek gibi kuyruk sallayıp yalakalık yaparlar....'
Sevgiler.
Esma KAHRAMAN
Bütün sorun onlar.
Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Kaza olayı üzücü, acil olayı sinir bozucu.
İnternet maduru kadına gelince, ben kaç kez şiir yazdım bu konuda uyaran.
İnsanlar anlasın artık klavyenin başındaki çakal kendini kuzu olarak gösterebiliyor, kanmasınlar bu oyuna.
İnternetten sevgili buldu, ne oldu?
Tâciz, tecâvüz ve kezzap.
Geçmiş olsun.
O değil de.
Kaçtım ben.
Saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
Ya bide insanın başına gelecekse bazı şeyler kaçınılmaz olur.
Herşeye rağmen kadının bi erkeği hayatına alırken çok dikkat etmesi gerektiği konusunda hemfikirim.
Bu haberlerden sonra kaçmak bencede en iyisi Sayın yazarım.
Sevgilerimle.
(Mustafa Çetiner)
Ama klavye başında kendini istediği şekilde tanıtıyor uyanıklar.
Acayip şekilde karşıyım internet üzerinden kurulan ilişkilere.
Zaten doğru dürüst biri olsa çevresinden birini bulabilir rahatlıkla, internetten sevgili arıyorsa vardır bir kötü yanı.
Neyse kaçıyom ben, bu mevzu derin.
Saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Ne denilir ki...
Uçak kazaları ve diğer kazalar...Geçen gün arka arka iki yayanın yerde kanlar içinde yatışları ve yakınlarının ağlayışları..
Ağlıyordu iki çingene kadın.Tanımadıkları omuzlara tutunmuşlardı..
Ağlarken ne yapacaklarını bilmez halde kanlar içindeki cesete bakıyorlardı...
Hastanenin böyle bir lüksü varmıymış bende şaşırdım..Nerde bu hastane..Nerde bu güvenlik.Nereye gitsin bu hastalar...
Kime güvenip gitmiş o hatun...
Ya Rabbi aklımıza mukayyet ol..
Sevgiler iyi bayramlar...
Esma KAHRAMAN
'Ağlıyordu iki çingene kadın.Tanımadıkları omuzlara tutunmuşlardı...'
Bu gerçekten çok hüzünlü...
O hatun yeryüzünde hayvandan daha aşağılık yaratıkların da var olabileceğine ihtimal vermemiş muhtemelen...
Babamın çok sevdiğim bir duası vardır, 'Allah iyilerle karşılaştırsın'
Sevgiler Sayın Yazarım.
Sitede en doğal bulduğum, bütün edebi oyunlardan ve yapmacıktan uzak bir sayfa urası. Genel olarak tebessümle ayrılıyoruz sayfadan. Ama bugün tamamen olumsuz haberler vardı.Benim de canım sıkıldı. Dünya toz pembe değil ne yazık ki...
Seviyorum kaleminizi, kelamınızı...
Sevgiler.
Çocuklar yurtdışına gidecekler ya...
Tereddütlerimiz var tabii olarak.
Adam dedi ki; " esenlerde bir gün yaşasınlar,eveallah heç bişi olmaz"
Bağcılarda gezinip Esenlerde bir gün geçirip başına bi iş gelmeyen korkmasın diyo.
Burası bizim ülkemiz işte.
Sokaklarına tükürdüğümüz,arabalarını çizdiğimiz,halı silkelediğimiz, sofra bezlerini balkondan silkelerken çiçekleri suladığımız,yok kenarlarındaki selvilerinin altına işediğimiz, çiçek bahçelerinde piknik yaptığımız, çöp kutularına kıyıp çöpleri yollarına attığımız,kırmızı ışığın altındaki ışığın altındaki ışığın yeşil olduğunu düşündüğümüz,hastaları bile ...
Neyse.
Esma KAHRAMAN
:))))) Biri bana mı seslendi?
Esma KAHRAMAN
erolabi
Arkamda küfredenleri önce Allaha sonra anama havale ediyorum
Sonra bi şey yokmuş gibi devam ediyorum:)))))
Esma KAHRAMAN
erolabi
Oldu mu şindi.
Esma KAHRAMAN
erolabi
freni bulamıyooooooooooommmmm
Kadın internette tanıştığı adam tarafından önce şiddet ve tecavüze maruz kalmış. Sonrasında adam kadının uyüzüne kezzap atmış...
Cok iyi olmus tanimadigin adamlar ile bir araya gelirsen olacaklari da hesap et.
Ne zavalli kadinlar var bu dünyada..
Ve o hastane olayi bencilce bile degil yabanice bir haraket ve bu yabaniler adim adim Türkiyede.
Bilemiyorum bu yazi insani sinir eden bir yaziydi gercektende.
Yüregine saglik
Sevgilerimle
hicbitmez tarafından 6/21/2011 11:15:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
Hastane olayında beni en çok kızdıran acil hastaların hayatlarını riske atmaları ve belki de sırf onların egosu yüzünden ölen hastalar oldu...
Bunun hesabı mutlak sorulmalı bence...
Sevgiler Sayın Yazarım.